Řešení pro odhlášení CCPA

Jak mohou webové stránky dosáhnout souladu se zákonem CCPA s naším nástrojem pro odhlášení ze zákona CCPA.

  • Plná podpora standardu IAB USP / CCPA
  • je v souladu s předpisy EU o e-privacy
  • snadno integrovatelný
  • flexibilní v designu – plně přizpůsobitelné vašim principům návrhu
  • vybavené strojovým učením
  • Reklamu lze přehrát ve více než 30 jazycích
  • Prohledávač souborů cookie je již integrován
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

CCPA/CPRA
Kontrola souladu

Otestujte svůj web z hlediska souladu s legislativou CCPA/CPRA:

  • Test shody CCPA/CPRA
  • Hodnocení rizik pro váš web
  • Zobrazit všechny soubory cookie a poskytovatele

Co je CCPA?

  • Kalifornský zákon o ochraně osobních údajů spotřebitelů je americkým ekvivalentem GDPR a prvním komplexním zákonem o ochraně dat v americkém státě. CCPA upravuje nakládání s osobními údaji zákazníků z Kalifornie. Na rozdíl od GDPR nemusí uživatel podle CCPA nejprve udělit souhlas se zpracováním údajů, ale má právo vznést námitku proti tomuto použití prostřednictvím odhlášení .

  • Webová stránka musí uživatele informovat o tom, jaké údaje jsou od něj shromažďovány a předávány nebo prodávány třetím stranám. Zákon CCPA vyžaduje jasně rozpoznatelný odkaz, který říká „Neprodávejte mé osobní údaje“. U nezletilých do 16 let musí být souhlas (souhlas) udělen aktivně, do 13 let je nutný souhlas zákonného zástupce.

  • Dotčené osoby mají dále právo na seznam shromážděných údajů s účelem jejich použití za posledních dvanáct měsíců. Spotřebitel může rovněž požádat o vymazání údajů . Z odhlášení nemůže dojít k žádné diskriminaci (např. ve formě vyšších cen produktů v obchodě).

  • Na koho se CCPA vztahuje?

    Kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů se vztahuje na ziskové podniky, které překračují jednu ze tří prahových hodnot: Firma shromažďuje informace od více než 50 000 obyvatel Kalifornie ; má roční tržby nejméně 25 milionů USD; více než 50 procent ročních tržeb pochází z prodeje těchto osobních údajů.

  • Co pro mě znamená zákon CCPA?

    Poznámka: Vaše webové stránky používají produkty a soubory cookie třetích stran. Jste odpovědní za správné a úplné informace o použití údajů shromážděných od vás. Soubory cookie například ukládají informace o technologii uživatele (prohlížeč, zařízení atd.), jakož i o chování na vašem webu nebo zadávaných hledaných výrazech atd.

  • Osobními údaji dotčenými CCPA se rozumí zejména veškeré údaje, které mohou vést k identifikaci nebo identifikovatelnosti uživatele. Prodej zároveň zahrnuje převod dat za peněžní nebo srovnatelný prospěch. Na žádost zákazníka musíte být schopni vyúčtovat veškeré skladování, převod a použití.

  • Vzhledem k tomu, že sídlíte v Evropském hospodářském prostoru, s největší pravděpodobností budete muset svůj web upravit alespoň v souladu s GDPR. Se správcem souhlasu získáte integrovaný nástroj pro odhlášení ze zákona CCPA, který je automaticky v souladu se zákonem CCPA. Použijte naši bezplatnou kontrolu souborů cookie ke kontrole, které soubory cookie jsou nastaveny na vašem webu!

3 hlavní důvody, proč byste se měli stát v souladu se zákonem CCPA

Ochrana dat pro vaše zákazníky

Chraňte své zákazníky a vytvořte důvěru . Při dodržení všech platných předpisů na ochranu údajů CCPA a GDPR se návštěvníci u vás cítí pohodlně a bezpečně. Prodlužuje se tím délka pobytu a konverzní poměr!

Ochrana před žalobami

Pouze pokud je váš web v souladu se zákonem CCPA, můžete být v bezpečí před soudními spory a pokutami. Použijte našeho správce souhlasu pro optimální soulad se zákonem CCPA a snadnou implementaci požadavků spotřebitelů.

zvýšit příjmy z reklamy

Inzerenti chtějí mít jistotu, že jejich investice jsou v souladu se zákonem CCPA. S naším nástrojem CCPA prodáte inzerentům více návštěvnosti a zvýšíte tak svůj obrat.

Bezpečně v Evropě

Všechna data uchováváme v chráněných databázích a výhradně na serverech v Evropě.

Zůstaň aktualní!

Odebírat novinky

Mezinárodně úspěšné s dodržováním CCPA a GDPR

  • S naší  Poskytovatel správy souhlasu  nastavit kurz k mezinárodnímu úspěchu. Správce souhlasu je k dispozici ve více než 30 jazycích  a automaticky zavádí pokyny pro ochranu údajů podle GDPR a CCPA. To znamená: Pokud má vaše společnost sídlo například v zemi EU a GDPR  podléhá, jste také v souladu se zákonem CCPA s naším nástrojem.

  • Nacházíte se tedy v Evropském hospodářském prostoru a Kalifornii (nebo celých USA, protože kalifornský zákon na ochranu soukromí spotřebitelů je považován za průkopnický)  zajištěno. změny v zákonech  převezmeme v našem správci souhlasu co nejdříve. Takže jste vždy aktuální.

  • Dodržování CCPA je snadné

    Náš správce souhlasu je kompatibilní se všemi běžnými systémy obchodů :  WordPress, Joomla, Typo3 a  mnoho dalších. To platí také pro váš AdServer a Správce značek. Chcete-li být v souladu se zákonem CCPA, musíte  připojit pouze našeho poskytovatele správy souhlasu; další software pro kalifornský nebo americký trh není nutný. 

Dodržování CCPA je snadné

Náš správce souhlasu je kompatibilní se všemi běžnými systémy obchodů: WordPress, Joomla, Typo3 a mnoha dalšími. To platí také pro váš AdServer a Správce značek.

  • Abyste byli v souladu se zákonem CCPA, stačí se připojit k našemu poskytovateli správy souhlasu; další software pro kalifornský nebo americký trh není nutný.

  • Zvyšte prodeje pomocí nástroje pro odhlášení ze zákona CCPA

    Viz zákony na ochranu soukromí, jako je GDPR nebo  CCPA  jako příležitost k ještě lepší pozici na trhu a odlišení se od konkurence . Banner cookie, pomocí kterého informujete své návštěvníky o použití dat, je prvním místem kontaktu s vašimi zákazníky – a první dojem se počítá ! Profesionálním upozorněním na soubory cookie vyjadřujete bezpečnost a serióznost. Dejte svým zákazníkům vědět, že jsou u vás v dobrých rukou. Stejně jako se vaše produkty a služby vyznačují vysokou kvalitou a bezpečností, měli byste se stejnou péčí reagovat na potřeby vašich návštěvníků. Použijte naše designové a textové šablony ve více než 30 jazycích nebo si přizpůsobte svůj banner cookie logem vaší společnosti a firemní identitou.

  • Změřte odhlášení podle zákona CCPA

    Náš správce souhlasu dokáže víc než jen dodržování CCPA: měří výkon a úspěšnost vašeho banneru cookie, provádí A/B testy a automaticky používá nejlepší nastavení. Chcete-li zjistit, jak návštěvníci reagují na upozornění na ochranu údajů, můžete použít náš nástroj CCPA. Na základě  Přehledy a analýzy optimalizují oznamovací banner, a tím snižují míru okamžitého opuštění nebo odhlášení. Zvyšují délku pobytu a spokojenost zákazníků  tím získáte lepší konverzní poměr.

Naše balíčky

Basic

0
Trvale zdarma pro
web nebo aplikaci
  • 5 000 zobrazení / měsíc vč.
  • V souladu s GDPR
  • Předpřipravené návrhy
  • 1 procházení/týden
  • Podpora: vstupenky
  • další Pohledy lze rezervovat
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • A/B testování a optimalizace
  • další uživatelské účty
  • bílý štítek

Beginner

19
Měsíčně pro
web nebo aplikaci
  • 100 000 zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,1  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • Přizpůsobitelné designy
  • 3 procházení/den
  • Podpora: vstupenky
  • A/B testování a optimalizace
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • další uživatelské účty
  • bílý štítek
Velmi populární

Standard

49
Měsíčně po dobu až
3 webové stránky nebo aplikace
  • 1 milion zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,05  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 10 procházení/den
  • Podpora: Vstupenka a e-mail
  • další uživatelské účty
  • bílý štítek

Agency

195
Měsíčně po dobu až
20 webových stránek nebo aplikací
  • 10 milionů zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 100 procházení/den
  • 10 dodatečných uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů
  • bílý štítek

Enterprise

Na požádání
Měsíční cena dle individuální dohody
  • Jakékoli zobrazení / měsíc
  • další Zobrazení:0,02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • Jakékoli procházení/den
  • jakýkoli dodatek. uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů
  • bílý štítek

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Často kladené otázky

Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.

Cookies mimo jiné shromažďují informace, které by mohly být použity k identifikaci uživatele (např. IP adresa, věk, pohlaví, místo bydliště). Jako takové jsou cookies považovány za jedinečné identifikátory a podléhají CCPA. Pokud je například na vaší organizaci požadováno, aby byla v souladu se zákonem CCPA na základě tří prahových hodnot, musíte na žádost uživatele poskytnout plnou odpovědnost za shromážděná data a způsob jejich použití. A to za posledních dvanáct měsíců. Nástroj pro odhlášení ze zákona CCPA, jako je Consentmanager, to udělá za vás a nabízí právní jistotu.

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) platí v Evropském hospodářském prostoru a je převáděno do konkrétních zákonů o ochraně osobních údajů jednotlivých členských států. Kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů se na druhou stranu vztahuje na Kalifornii. Nejdůležitější rozdíl spočívá v počátečním požadavku: Legislativa dané země GDPR vyžaduje ve většině případů aktivní souhlas uživatelů (správa souhlasu) se zpracováním osobních údajů. CCPA na druhé straně předepisuje možnost odmítnutí (opt-out) .

Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!