Řešení pro odhlášení CCPA
Jak mohou webové stránky dosáhnout souladu se zákonem CCPA s naším nástrojem pro odhlášení ze zákona CCPA.
- Plná podpora standardu IAB USP / CCPA
- je v souladu s předpisy EU o e-privacy
- snadno integrovatelný
- flexibilní v designu – plně přizpůsobitelné vašim principům návrhu
- vybavené strojovým učením
- Reklamu lze přehrát ve více než 30 jazycích
- Prohledávač souborů cookie je již integrován
Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů
CCPA/CPRA
Kontrola souladu
Otestujte svůj web z hlediska souladu s legislativou CCPA/CPRA:
- Test shody CCPA/CPRA
- Hodnocení rizik pro váš web
- Zobrazit všechny soubory cookie a poskytovatele
Co je CCPA?
Kalifornský zákon o ochraně osobních údajů spotřebitelů je americkým ekvivalentem GDPR a prvním komplexním zákonem o ochraně dat v americkém státě. CCPA upravuje nakládání s osobními údaji zákazníků z Kalifornie. Na rozdíl od GDPR nemusí uživatel podle CCPA nejprve udělit souhlas se zpracováním údajů, ale má právo vznést námitku proti tomuto použití prostřednictvím odhlášení .
Webová stránka musí uživatele informovat o tom, jaké údaje jsou od něj shromažďovány a předávány nebo prodávány třetím stranám. Zákon CCPA vyžaduje jasně rozpoznatelný odkaz, který říká „Neprodávejte mé osobní údaje“. U nezletilých do 16 let musí být souhlas (souhlas) udělen aktivně, do 13 let je nutný souhlas zákonného zástupce.
Dotčené osoby mají dále právo na seznam shromážděných údajů s účelem jejich použití za posledních dvanáct měsíců. Spotřebitel může rovněž požádat o vymazání údajů . Z odhlášení nemůže dojít k žádné diskriminaci (např. ve formě vyšších cen produktů v obchodě).
Na koho se CCPA vztahuje?
Kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů se vztahuje na ziskové podniky, které překračují jednu ze tří prahových hodnot: Firma shromažďuje informace od více než 50 000 obyvatel Kalifornie ; má roční tržby nejméně 25 milionů USD; více než 50 procent ročních tržeb pochází z prodeje těchto osobních údajů.
Co pro mě znamená zákon CCPA?
Poznámka: Vaše webové stránky používají produkty a soubory cookie třetích stran. Jste odpovědní za správné a úplné informace o použití údajů shromážděných od vás. Soubory cookie například ukládají informace o technologii uživatele (prohlížeč, zařízení atd.), jakož i o chování na vašem webu nebo zadávaných hledaných výrazech atd.
Osobními údaji dotčenými CCPA se rozumí zejména veškeré údaje, které mohou vést k identifikaci nebo identifikovatelnosti uživatele. Prodej zároveň zahrnuje převod dat za peněžní nebo srovnatelný prospěch. Na žádost zákazníka musíte být schopni vyúčtovat veškeré skladování, převod a použití.
Vzhledem k tomu, že sídlíte v Evropském hospodářském prostoru, s největší pravděpodobností budete muset svůj web upravit alespoň v souladu s GDPR. Se správcem souhlasu získáte integrovaný nástroj pro odhlášení ze zákona CCPA, který je automaticky v souladu se zákonem CCPA. Použijte naši bezplatnou kontrolu souborů cookie ke kontrole, které soubory cookie jsou nastaveny na vašem webu!
3 hlavní důvody, proč byste se měli stát v souladu se zákonem CCPA
Ochrana dat pro vaše zákazníky
Chraňte své zákazníky a vytvořte důvěru . Při dodržení všech platných předpisů na ochranu údajů CCPA a GDPR se návštěvníci u vás cítí pohodlně a bezpečně. Prodlužuje se tím délka pobytu a konverzní poměr!
Ochrana před žalobami
Pouze pokud je váš web v souladu se zákonem CCPA, můžete být v bezpečí před soudními spory a pokutami. Použijte našeho správce souhlasu pro optimální soulad se zákonem CCPA a snadnou implementaci požadavků spotřebitelů.
zvýšit příjmy z reklamy
Inzerenti chtějí mít jistotu, že jejich investice jsou v souladu se zákonem CCPA. S naším nástrojem CCPA prodáte inzerentům více návštěvnosti a zvýšíte tak svůj obrat.
Bezpečně v Evropě
Všechna data uchováváme v chráněných databázích a výhradně na serverech v Evropě.
Zůstaň aktualní!
Odebírat novinkyMezinárodně úspěšné s dodržováním CCPA a GDPR
S naší Poskytovatel správy souhlasu nastavit kurz k mezinárodnímu úspěchu. Správce souhlasu je k dispozici ve více než 30 jazycích a automaticky zavádí pokyny pro ochranu údajů podle GDPR a CCPA. To znamená: Pokud má vaše společnost sídlo například v zemi EU a GDPR podléhá, jste také v souladu se zákonem CCPA s naším nástrojem.
Nacházíte se tedy v Evropském hospodářském prostoru a Kalifornii (nebo celých USA, protože kalifornský zákon na ochranu soukromí spotřebitelů je považován za průkopnický) zajištěno. změny v zákonech převezmeme v našem správci souhlasu co nejdříve. Takže jste vždy aktuální.
Dodržování CCPA je snadné
Náš správce souhlasu je kompatibilní se všemi běžnými systémy obchodů : WordPress, Joomla, Typo3 a mnoho dalších. To platí také pro váš AdServer a Správce značek. Chcete-li být v souladu se zákonem CCPA, musíte připojit pouze našeho poskytovatele správy souhlasu; další software pro kalifornský nebo americký trh není nutný.
Už jste vyzkoušeli?
Dodržování CCPA je snadné
Náš správce souhlasu je kompatibilní se všemi běžnými systémy obchodů: WordPress, Joomla, Typo3 a mnoha dalšími. To platí také pro váš AdServer a Správce značek.
Abyste byli v souladu se zákonem CCPA, stačí se připojit k našemu poskytovateli správy souhlasu; další software pro kalifornský nebo americký trh není nutný.
Zvyšte prodeje pomocí nástroje pro odhlášení ze zákona CCPA
Viz zákony na ochranu soukromí, jako je GDPR nebo CCPA jako příležitost k ještě lepší pozici na trhu a odlišení se od konkurence . Banner cookie, pomocí kterého informujete své návštěvníky o použití dat, je prvním místem kontaktu s vašimi zákazníky – a první dojem se počítá ! Profesionálním upozorněním na soubory cookie vyjadřujete bezpečnost a serióznost. Dejte svým zákazníkům vědět, že jsou u vás v dobrých rukou. Stejně jako se vaše produkty a služby vyznačují vysokou kvalitou a bezpečností, měli byste se stejnou péčí reagovat na potřeby vašich návštěvníků. Použijte naše designové a textové šablony ve více než 30 jazycích nebo si přizpůsobte svůj banner cookie logem vaší společnosti a firemní identitou.
Změřte odhlášení podle zákona CCPA
Náš správce souhlasu dokáže víc než jen dodržování CCPA: měří výkon a úspěšnost vašeho banneru cookie, provádí A/B testy a automaticky používá nejlepší nastavení. Chcete-li zjistit, jak návštěvníci reagují na upozornění na ochranu údajů, můžete použít náš nástroj CCPA. Na základě Přehledy a analýzy optimalizují oznamovací banner, a tím snižují míru okamžitého opuštění nebo odhlášení. Zvyšují délku pobytu a spokojenost zákazníků tím získáte lepší konverzní poměr.
Naše balíčky
Basic
webová stránka
- 5 000 zobrazení / měsíc vč.
- V souladu s GDPR
- Předpřipravené návrhy
- 1 procházení/týden
- Podpora: vstupenky
další Pohledy lze rezervovatCMP kompatibilní s IAB TCFstandard IAB GPPA/B testování a optimalizacedalší uživatelské účty
Beginner
webová stránka
- 100 000 zobrazení / měsíc vč.
- další Zobrazení:0,1 € / 1000
- V souladu s GDPR
- Přizpůsobitelné designy
- 3 procházení/den
- Podpora: vstupenky
A/B testování a optimalizaceCMP kompatibilní s IAB TCFstandard IAB GPPdalší uživatelské účty
Standard
3 webové stránky nebo aplikace
- 1 milion zobrazení / měsíc vč.
- další Zobrazení:0,05 € / 1000
- V souladu s GDPR
- CMP kompatibilní s IAB TCF
- standard IAB GPP
- Přizpůsobitelné designy
- A/B testování a optimalizace
- 10 procházení/den
- Podpora: Vstupenka a e-mail
další uživatelské účty
Agency
20 webových stránek nebo aplikací
- 10 milionů zobrazení / měsíc vč.
- další Zobrazení:0.02 € / 1000
- V souladu s GDPR
- CMP kompatibilní s IAB TCF
- standard IAB GPP
- Přizpůsobitelné designy
- A/B testování a optimalizace
- 100 procházení/den
- 10 dodatečných uživatelské účty
- Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
Správce osobních účtů
Enterprise
- Jakékoli zobrazení / měsíc
- další Zobrazení:0.02 € / 1000
- V souladu s GDPR
- CMP kompatibilní s IAB TCF
- standard IAB GPP
- Přizpůsobitelné designy
- A/B testování a optimalizace
- Jakékoli procházení/den
- jakýkoli dodatek. uživatelské účty
- Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
- Správce osobních účtů
Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TDDDG a ePrivacy
Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.
… a mnoho dalších.
Často kladené otázky
Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?
Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.
Cookies mimo jiné shromažďují informace, které by mohly být použity k identifikaci uživatele (např. IP adresa, věk, pohlaví, místo bydliště). Jako takové jsou cookies považovány za jedinečné identifikátory a podléhají CCPA. Pokud je například na vaší organizaci požadováno, aby byla v souladu se zákonem CCPA na základě tří prahových hodnot, musíte na žádost uživatele poskytnout plnou odpovědnost za shromážděná data a způsob jejich použití. A to za posledních dvanáct měsíců. Nástroj pro odhlášení ze zákona CCPA, jako je Consentmanager, to udělá za vás a nabízí právní jistotu.
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) platí v Evropském hospodářském prostoru a je převáděno do konkrétních zákonů o ochraně osobních údajů jednotlivých členských států. Kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů se na druhou stranu vztahuje na Kalifornii. Nejdůležitější rozdíl spočívá v počátečním požadavku: Legislativa dané země GDPR vyžaduje ve většině případů aktivní souhlas uživatelů (správa souhlasu) se zpracováním osobních údajů. CCPA na druhé straně předepisuje možnost odmítnutí (opt-out) .
Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!