Správce souhlasu se soubory cookie pro online obchody

Nejpozději v průběhu platnosti obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) má téma e-privacy zásadní právní význam při provozování internetového obchodu. Ta nejistota je velká. Nové požadavky na používání souborů cookie a dalších sledovacích technik vyvolávají právní problémy a rovněž problémy s technickou implementací a designem. Nabízíme řešení vše v jednom. Pomocí správce souhlasu s používáním souborů cookie pro internetové obchody můžete dotazovat, dokumentovat a spravovat souhlas s používáním souborů cookie zjednodušeným způsobem. Můžete těžit z našich služeb. Přidaná hodnota pro vás a vaše zákazníky? transparentnost a bezpečnost.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Pro úspěšné internetové obchody

Souhlas s cookies v internetových obchodech a právní význam

  • Agenda byla stanovena rozhodnutím ESD (Evropského soudního dvora) . Pokud uživatelé navštíví váš internetový obchod, sledování prostřednictvím souborů cookie již nemůže probíhat pouze po implicitním souhlasu. Co chcete sledovat, musí být výslovně uvedeno . Zákazník nebo potenciální zákazník může udělit souhlas nebo vznést námitku proti zpracování. Z tohoto důvodu jsou opt-in řešení povinná v internetových obchodech a na jiných webových stránkách.
  • Zde budeme pracovat pro vás. Navrhneme a implementujeme pro vás správné řešení správy souhlasu. Pro právní jistotu a důvěryhodnost . Naším cílem je maximální transparentnost pro vaše návštěvníky v souladu s GDPR, ať už v internetových obchodech nebo na digitálních tržištích. Zkušenosti ukazují, že momenty důvěry převádíme transparentností na vysokou míru schválení. Vaši uživatelé souhlasí se sledováním souborů cookie. Stále těžíte z dat, která mají v online marketingu cenu zlata.

Co dělají správci souhlasu se soubory cookie pro online obchody

Pro vytvoření tohoto souhlasu v souladu s DSGVO máte prospěch z používání speciálních řešení pro soubory cookie pro internetový obchod. Tím je zajištěno, že váš web bude muset požádat každého uživatele o souhlas při každé návštěvě, než začne ukládat údaje o sledování. Po souhlasu můžete legálně ukládat osobní údaje nebo nastavovat cookies. Tato data jsou neocenitelná pro použitelnost a A/B testy , pro pochopení a interpretaci chování uživatelů a pro oslovení vašich zákazníků způsobem, který je vhodný pro cílovou skupinu!

Fragen zu DSGVO, CCPA und Co.?

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

Co děláme

Jako provozovatel webové stránky nebo jako inzerent můžete využít naše řešení cookies pro internetové obchody k získání souhlasu vašich návštěvníků . Po schválení mohou vaše soubory cookie a sledovací nástroje sledovat, ukládat a zpracovávat data.

  • V technické implementaci se v tomto procesu na webu objeví vyskakovací okno nebo banner. Tím se uživatel zeptá, zda a do jaké míry by mělo být povoleno používání souborů cookie a shromažďování dat. V závislosti na stavu mysli může návštěvník internetového obchodu souhlasit s různými účely zpracování nebo ne.

  • Zvědavý? Stačí zkontrolovat svůj web pomocí našeho prohledávače souborů cookie!

  • Náš souhlas s cookies v internetovém obchodě tak zajišťuje právně bezpečnou správu souhlasu uživatele . Jste tedy na bezpečné straně a je také možné porovnat typ a rozsah souhlasu s ostatními inzerenty a partnery.

  • Transparency and Consent Framework IAB zaručuje transparentnost. Jako komunikační nástroj vám ukazuje, zda a jak využívají jednotliví návštěvníci vašeho internetového obchodu proceduru opt-in . Tento rámec zahrnuje vás jako vydavatele a obchodníka, stejně jako inzerenty, jako je Google, a samozřejmě naše řešení pro správu souhlasu.

  • Je zřejmé, pro jaké účely zpracování a jaké poskytovatele váš zákazník souhlasil. Správci souhlasu se soubory cookie pro internetové obchody tímto způsobem generují řetězec souhlasu. To je zase vytvořeno v cookie. Na tomto základě je možné, aby si ostatní poskytovatelé správy souhlasu přečetli, zda tento uživatel udělil souhlas či nikoli.

  • Data tímto způsobem sbírá téměř každý komerčně zaměřený web. Vše, co musíte udělat, je použít jakýkoli nástroj pro zpracování dat (např. Google Analytics) nebo widget na platformě sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter . Jako online prodejce, který oslovuje evropské uživatele prostřednictvím svých vlastních webových stránek a shromažďuje jejich data, byste se měli vždy informovat o nejnovějších standardech ochrany dat v oblasti sledování a online služeb pro online obchody, jako je Google Consent Mode v2 . Použití správce souhlasu se soubory cookie – jako je consentmanager certifikovaný společností Google – nabízí významné výhody .

Cookie Consent Manager pro online obchody: potřeby a požadavky

Kromě jednoduché integrace závisí dobré řešení správy souhlasu na rozhraních k co největšímu počtu běžných obchodních systémů. Dobrý správce souhlasů pro internetové obchody obsahuje pluginy vhodné pro systémy jako Shopware , WooCommerce , TYPO3 , Drupal , Gambio , PrestaShop , osCommerce a další. Blokování souborů cookie a dalších technologií sledování se provádí automaticky poté, co zkopírujete kód souhlasu se soubory cookie internetového obchodu na váš web. Můžete se také spolehnout na to, že prohledávač souborů cookie pracuje automaticky.

logos von-druoa

Výhody

Správce souhlasu pro internetové obchody

  • Sušenka není jen sušenka. Je třeba rozlišovat mezi marketingově relevantními soubory cookie a technicky nezbytnými soubory cookie. Pokud například zájemci vloží produkty do nákupního košíku vašeho internetového obchodu, váš systém obchodu uloží tuto akci pomocí technicky nezbytných souborů cookie. Uživatel může pokračovat v nákupu, otevřít další karty v prohlížeči a porovnávat produkty.

  • Samoobslužný nástroj

    Moderní řešení pro souhlas se soubory cookie takové technické skutečnosti mapuje a činí je pro zákazníky transparentními. Náš systém pro správu souhlasů tak kombinuje dimenze použitelnosti, důvěry a orientace na zákazníka. V praxi těžíte z jednoduché, intuitivní a rychlé integrace .

  • Ústředním zájmem našeho systému správy souhlasu je vysoká míra pozitivních prokliků v postupu přihlášení . Abychom toho dosáhli, kombinujeme funkčnost s designovými problémy a zvyšujeme faktor důvěry pro vás prostřednictvím lepší míry přijetí . Je pravděpodobnější, že budete nadále sledovat, shromažďovat a používat soubory cookie související s marketingem. A: Míra okamžitého opuštění je nižší, doba strávená ve vašem online obchodě se prodlužuje.

Výhody na první pohled

  • Dobrý správce souhlasu pro online obchody poskytuje neustálý přehled o aktuálním přijetí a míře okamžitého opuštění. Jednak dává závěry o tom, jak se zákazníci aktuálně chovají, a zároveň odhaluje potenciál pro zlepšení.

  • zpracování vašich údajů

    Pokud se chcete marketingu věnovat profesionálně, můžete se obrátit na nespočet poskytovatelů zpracování dat. V několika krocích můžete pomocí našeho systému správy souhlasů vybrat poskytovatele, se kterými spolupracujete.

  • Design je všechno

    Lidé už dávno nenakupují pouze přes desktop. Motto společnosti Google si bereme k srdci: „Mobile first!“ a zobrazujte naše bannery cookie citlivě všude tam, kde mají zákazníci přístup do vašeho online obchodu. Na chytrých telefonech nebo iPhonech, tabletech nebo iPadech.

  • Samozřejmostí moderních cookies řešení pro internetové obchody je responzivní design , který se přizpůsobí všem koncovým zařízením. Vzhled zobrazeného banneru se přizpůsobí příslušnému operačnímu systému (např. Android nebo iOS) a hodí se na různé velikosti obrazovek. Díky tomu můžete svým zákazníkům nabídnout optimální uživatelskou zkušenost na všech běžných koncových zařízeních.

  • Aktuální

    K převedení změn právního stavu nebo oficiálních pokynů do aktuálních řešení používáme náš systém správy souhlasů. Pokud se právní situace změní, váš banner souhlasu se soubory cookie zůstane pro zákazníky přívětivý a právně bezpečný.

  • Těšit se můžete i na možnost testování webu formou A/B testů s promyšleným Consent Managerem. Tímto způsobem lze testovat a optimalizovat různé implementace banneru se souhlasem s ohledem na reakce zákazníků. Existují systémy pro správu souhlasu, které vybírají design s nejpozitivnějšími výsledky v závislosti na výsledcích testu.

  • Samoobslužný nástroj

    Integrace je snadná a lze ji provést rychle. Přesto vám rádi pomůžeme s integrací našeho řešení, pokud se vyskytnou nějaké nesrovnalosti. Bez ohledu na systém obchodu.

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

Často kladené otázky

Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.

Pokud neexistuje souhlas s používáním souborů cookie, nelze přenášet žádné odpovídající údaje. Z tohoto jsou vyloučeny technicky povinné soubory cookie. Ty umožňují provoz vašeho webu. Všechny ostatní soubory cookie musí být blokovány.

Zákonodárce vyžaduje souhlas návštěvníka internetového obchodu nebo jiné webové stránky, pokud stránka používá soubory cookie, které přesahují rámec pouhého provozu stránek. Pokud svým uživatelům dáte možnost vznést námitku proti používání souborů cookie prostřednictvím správce souhlasu se soubory cookie pro internetové obchody, zůstávají právně na bezpečné straně.

Od roku 2018 předpisy EU na ochranu údajů v zásadě vyžadují, aby byli uživatelé před nastavením souborů cookie požádáni o souhlas. Tímto způsobem by měli být schopni zabránit nastavení cookies. V minulosti si mnoho poskytovatelů webových stránek tento požadavek vykládalo jako opt-out ve svůj prospěch. To znamenalo, že byly vždy nastaveny soubory cookie, proti kterým museli uživatelé nejprve vznést námitku. Procedura opt-in, která je z pohledu uživatele bezpečnější, je nyní výslovně vyžadována. Se správcem souhlasu se soubory cookie se můžete spolehnout na implementaci procesu v souladu s právními předpisy.

Cookie Consent pro online obchody nebo Cookie Consent Banner představují software, který zobrazuje vyskakovací okno nebo banner. To se stane, jakmile návštěvník nebo potenciální zákazník dorazí na web. Než uživatelé uvidí skutečný obsah webu, narazí na banner souhlasu. Zde můžete dát nebo odmítnout souhlas s tím, zda a v jakém rozsahu mohou být shromažďovány a zpracovávány údaje. Tento postup přihlášení je ze zákona vyžadován na pozadí GDPR.

Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!