Banner cookie HubSpot

Ochrana dat v souladu s GDPR pomocí Správce souhlasu

Se správcem souhlasu zajistíte, aby byl váš web HubSpot v souladu s GDPR:

  • Snadná integrace
  • V souladu s GDPR a ePrivacy
  • Oficiální CMP IAB TCF v2
  • Kompatibilní se všemi reklamními servery (včetně GAM/AdSense)
  • Plně přizpůsobitelné vašemu designu
  • integrovaný prohledávač souborů cookie
  • Zobrazení ve více než 30 jazycích
Cookie Banner

Marketing v souladu s právními předpisy se společností Hubspot

HubSpot Cookies a GDPR

HubSpot je marketingová softwarová společnost se sídlem v Bostonu, MA. Společnost byla založena v roce 1999 a od té doby vyrostla v globálního lídra v oblasti automatizace marketingu . V roce 2015 měl HubSpot roční tržby přes 1 miliardu USD a více než 50 000 zákazníků po celém světě.

Marketingová platforma pomáhá společnostem budovat lepší vztahy se svými zákazníky. Poskytuje nástroje pro prodej, marketing, zákaznický servis a podporu týmu pro automatizaci opakujících se úkolů, sledování výkonu a vytváření personalizovaných zážitků. Mezi produkty společnosti patří:

  • Marketing Automation : Sada marketingových nástrojů, které pomáhají podnikům řídit všechny aspekty marketingových kampaní. Tyto nástroje jsou navrženy tak, aby usnadnily život obchodníkům automatizací mnoha manuálních procesů, aby se mohli soustředit na práci s vyšší hodnotou.
  • CRM (Customer Relationship Management): Nástroj pro sledování potenciálních zákazníků, potenciálních zákazníků a dalších důležitých obchodních informací. To zahrnuje hodnocení potenciálních zákazníků, péči, segmentaci a analýzy.
  • Integrace Salesforce : Integrace mezi CRM HubSpot a Salesforce, která uživatelům umožňuje importovat kontakty z jednoho systému do druhého.
  • Obsahová strategie : Nástroj, který vám pomůže plánovat, plánovat a publikovat obsah na více kanálech.

HubSpot pomohl tisícům podniků růst tím, že jim poskytl velmi dobrý marketingový software. Jak ale nástroj nakládá s osobními údaji?

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Hubspot a osobní údaje

  • Shromažďuje HubSpot osobní údaje?

    HubSpot shromažďuje informace od svých uživatelů, včetně e-mailových adres, telefonních čísel, jmen, pracovních pozic, názvů společností a IP adres. Tyto informace používá k zasílání cílených e-mailů a textových zpráv a k doručování cílených reklam na své webové stránky. Společnost také sdílí uživatelská data s třetími stranami , včetně Facebooku , Twitteru , Google a LinkedIn.

  • Nástroj používá soubory cookie ke sledování návštěvníků napříč weby. Pokud si zákazníci přejí blokovat soubory cookie HubSpot, další informace naleznete v zásadách ochrany osobních údajů HubSpot. Vezměte prosím na vědomí, že části webových stránek nemusí fungovat správně, pokud návštěvníci vypnou všechny soubory cookie HubSpot.

  • Co říkají zásady ochrany osobních údajů o souborech cookie HubSpot?

    Soubory cookie HubSpot se používají ke dvěma účelům:

    1. pro zajištění funkčnosti webu
    2. analyzovat , jak návštěvníci web používají
  • Společnost vyvinula řadu nástrojů, které svým uživatelům pomáhají sledovat konverze z různých zdrojů. Patří sem například Google Analytics , která umožňuje zjistit, které stránky lidé navštěvují a zda provádějí konverzi. Na základě těchto informací pak může generovat zprávy.

Kdo reguluje nakládání s osobními údaji?

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) , přijaté v roce 2016, dává jednotlivcům větší kontrolu nad tím, jak je nakládáno s jejich osobními údaji . Toto nařízení se vztahuje na všechny členské státy EU i země mimo EU, které poskytují zboží a služby občanům Evropské unie. GDPR také vyžaduje, aby organizace informovaly uživatele o změnách svých zásad ochrany osobních údajů.

Nový zákon má pro firmy dalekosáhlé důsledky. Podle toho musí firmy jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů, který musí porušení zákona nahlásit do 72 hodin. Společnosti, u které bylo zjištěno porušení pravidel, čelí pokutám ve výši 20 milionů EUR nebo 4 % ročního celosvětového obratu, podle toho, která hodnota je vyšší.

CMP Consent Management

Právní situace ve vztahu k GDPR

Co říká GDPR o cookies?

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), které vstoupilo v platnost 25. května 2018, vyžaduje, aby každá společnost, která shromažďuje údaje od občanů EU, byla transparentní ohledně toho, co s těmito informacemi dělá. Organizace musí také poskytnout jasné pokyny, jak mohou uživatelé smazat shromážděné osobní údaje. To zahrnuje soubory cookie. Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají do vašeho počítače při návštěvě určitých webových stránek.

Umožňují webu rozpoznat vaše zařízení. Soubory cookie se používají k ukládání vašich preferencí, jako je nastavení jazyka, obsah nákupního košíku a další podobné informace. Některé soubory cookie jsou však nutné pro správné fungování webových stránek, např. B. ty, které pomáhají identifikovat váš účet, ukládají vaše přihlašovací údaje a sledují vaši aktivitu při prohlížení.

GDPR ukládá organizacím další povinnosti související s bezpečností dat zákazníků. Kromě obecných požadavků uvedených výše musí organizace přijmout vhodná technická opatření k ochraně zákaznických dat před náhodnou ztrátou nebo neoprávněným přístupem, pozměněním nebo zveřejněním. Kromě toho musí organizace přijmout přiměřená opatření, aby zajistily, že jejich zaměstnanci budou data používat pouze k oprávněným účelům.

Pokud například obchodní proces zahrnuje odesílání citlivých údajů mimo EHP, společnost by měla zajistit, aby příjemce dodržoval stejné zákony na ochranu údajů jako samotná organizace. To znamená: Pokud používáte HubSpot, máte jako společnost povinnost.

HubSpot a GDPR

Aby byl HubSpot v souladu s GDPR, společnost vyvinula novou verzi svého softwaru, která obsahuje řadu funkcí pro zajištění souladu s nařízením. Patří mezi ně následující:

  • Nová stránka ochrany osobních údajů , kde uživatelé najdou všechny relevantní informace o tom, jak HubSpot nakládá s osobními údaji. Patří sem informace o tom, jaké údaje společnost shromažďuje, proč je zpracovává, jak dlouho je uchovává, zda je poskytuje třetím stranám a jak je zabezpečuje.
  • Nové oznámení o souborech cookie HubSpot, které uživatelům poskytuje informace o tom, jak HubSpot používá soubory cookie a jak je zakázat.
  • Odkaz na aktualizované zásady ochrany osobních údajů je nyní viditelný ve spodní části každé stránky.
  • Soubory cookie HubSpot používané pro analýzu jsou uloženy pouze po dobu 30 dnů.

Na rozdíl od většiny amerických softwarových společností má HubSpot již léta silný závazek vůči evropským zákazníkům. V souladu s tím společnost přikládá velký význam dodržování předpisů EU, jako je GDPR (General Data Protection Regulation). Hubspot byl certifikován pracovní skupinou EU podle článku 29 v rámci štítu na ochranu soukromí s cílem chránit jednotlivce, jejichž osobní údaje uchovává.

Soubory cookie HubSpot

HubSpot cookies se používají ke sledování chování návštěvníků a zlepšování jeho služeb. To zahrnuje ukládání osobních údajů, jako jsou e-mailové adresy, IP adresy a typy prohlížečů. Ukládá také ID relací, takže se uživatelé nemusí přihlašovat pokaždé, když navštíví web. Uživatelé se mohou kdykoli odhlásit ze sledování prostřednictvím svého nastavení ochrany osobních údajů. Jako provozovatel zodpovídáte za používání HubSpot v souladu s GDPR. Je proto nezbytné zobrazovat svým návštěvníkům jasné informace o souborech cookie a získat souhlas se zpracováním osobních údajů.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Banner cookie HubSpot

Aby HubSpot vyhověl novým nařízením, zavedl banner cookie informující uživatele o shromažďování osobních údajů a jejich právech podle GDPR.

To zahrnuje právo na informace, opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost a vznést námitku proti zpracování osobních údajů. Společnost také říká, že v budoucnu poskytne další podrobnosti o tom, jak její produkty používají soubory cookie HubSpot.

Cookies bannery jsou (až na výjimky) pro provozovatele webových stránek povinné a musí splňovat přísné požadavky. Pro jistotu tyto úkoly přebírají poskytovatelé správy souhlasu (CMP) (Consent).

Consentmanager pomáhá organizacím vytvářet a udržovat formuláře souhlasu pro různé typy sběru dat. Poskytujeme šablony, průvodce a další nástroje, které uživatelům pomáhají dodržovat nařízení, jako je GDPR.

HubSpot můžete snadno propojit s naším správcem souhlasu a nabídnout tak pokročilou funkci správy souhlasu: To umožňuje vašim zákazníkům HubSpot snadno spravovat souhlas uživatele napříč více webovými službami. Consentmanager vám umožňuje získat souhlas uživatele před registrací ke službám. Už se tak nemusíte starat o ruční získávání souhlasu.

Náš flexibilní cenový model

Basic

0
Trvale zdarma pro
webová stránka
  • 5 000 zobrazení / měsíc vč.
  • V souladu s GDPR
  • Předpřipravené návrhy
  • 1 procházení/týden
  • Podpora: vstupenky
  • další Pohledy lze rezervovat
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • A/B testování a optimalizace
  • další uživatelské účty

Beginner

19
Měsíčně pro
webová stránka
  • 100 000 zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,1  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • Přizpůsobitelné designy
  • 3 procházení/den
  • Podpora: vstupenky
  • A/B testování a optimalizace
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • další uživatelské účty
Velmi populární

Standard

49
Měsíčně po dobu až
3 webové stránky nebo aplikace
  • 1 milion zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,05  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 10 procházení/den
  • Podpora: Vstupenka a e-mail
  • další uživatelské účty

Agency

195
Měsíčně po dobu až
20 webových stránek nebo aplikací
  • 10 milionů zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0.02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 100 procházení/den
  • 10 dodatečných uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů

Enterprise

Na požádání
Měsíční cena dle individuální dohody
  • Jakékoli zobrazení / měsíc
  • další Zobrazení:0.02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • Jakékoli procházení/den
  • jakýkoli dodatek. uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů

Správce souhlasu jako řešení pro soubory cookie HubSpot

S Consentmanager můžete HubSpot používat snadno a vždy v souladu s GDPR. Díky automatickým aktualizacím a textům v souladu s právními předpisy ve více než 30 jazycích jste vždy na bezpečné straně.

Nejde jen o splnění všech zákonných požadavků GDPR, ale také o to, udělat z nouze ctnost: Banner cookie HubSpot přispívá k pozitivní uživatelské zkušenosti. Vaši návštěvníci budou okamžitě a komplexně informováni o používání souborů cookie HubSpot a požádáni o souhlas. Berete ochranu dat vážně – a vaši zákazníci si toho pozitivně všimnou a vytvoří důvěru.

Není to samozřejmost, protože HubSpot je americká společnost a ve skutečnosti sídlí v jiných strukturách ochrany dat. U svých zákazníků můžete zabodovat ještě více, pokud budete přísně dodržovat požadavky GDPR a zaručíte bezpečnost.

Personalizovaný banner souborů cookie HubSpot je také automaticky optimalizován Consentmanagerem: Pomocí A/B testů a systémem řízených úprav upozornění na soubory cookie HubSpot zlepšíte míru přijetí vašich návštěvníků a snížíte míru okamžitého opuštění.

Získáváte tak nejen více spokojených zákazníků, kteří se intenzivněji zabývají vašimi produkty či službami, ale také více dat pro další optimalizaci konverzí.

HubSpot jako příležitost

  • Podívejte se na HubSpot a GDPR jako na příležitost

    Vedení nových zákazníků je drahé. Snížení nákladů na získávání a udržení zákazníků je proto konkurenční výhodou , kterou nelze podceňovat. Shromážděte své návštěvníky pomocí automaticky optimalizovaného banneru cookie HubSpot individuálně navrženého pro vaši firemní identitu a dosáhnete ještě hlubších efektů: Již zmíněné parametry, jako je míra okamžitého opuštění a délka pobytu, jsou také hodnotícími faktory pro velké vyhledávače, jako je např. Google, Bing & Co.

  • To znamená, že zároveň zlepšíte své SEO hodnoty a budete mít prospěch z lepšího umístění ve výsledcích organického vyhledávání. To vám zase přináší více zákazníků zdarma – a šťastnějších.

  • Zároveň máte k dispozici výrazně více a kvalitnějších dat, která můžete využít například pro optimalizaci vašeho internetového obchodu nebo pro reklamní partnery. To vám umožní přesněji oslovit vaši cílovou skupinu a vyhnout se špatným investicím. Vzhledem k tomu, že data vidíte v reálném čase, můžete kdykoli vyvozovat závěry.

  • HubSpot Cookie Banner: mezinárodní a moderní

    Consentmanager zajišťuje, že nejen dodržujete zákony, ale využíváte je ve svůj prospěch: Banner cookie HubSpot se může zobrazovat ve více než 30 jazycích a přizpůsobuje se široké škále rodných jazyků vašich návštěvníků. Dosáhnete osobnějšího přístupu a znovu se ujistíte, že zákazníci dostanou všechny možnosti a informace.

  • Kromě toho Consentmanager zvyšuje míru přijetí tím, že zobrazuje upozornění na soubory cookie HubSpot citlivým způsobem: To znamená, že návštěvníci obdrží bannery optimalizované pro jejich příslušná zařízení a prohlížeče. To výrazně zjednodušuje a urychluje souhlas se soubory cookie HubSpot. To, co je v optimalizaci pro vyhledávače známé jako „mobile first“, zatím není u mnoha poskytovatelů správy souhlasu standardem.

  • Automatické blokování souborů cookie HubSpot

    HubSpot je považován za jeden z nejvýkonnějších nástrojů marketingové automatizace. A všude tam, kde se dělá marketing, jsou data nezbytná. To znamená, že čím je nástroj výkonnější a čím více informací shromažďuje, zpracovává a ukládá, tím je náchylnější k chybám nebo zranitelnostem. A tím více práce by vyžadovala manuální správa nebo zajišťování zásad GDPR.

  • Automatizujte tedy nejen své marketingové procesy, ale i správu souhlasů. S naším správcem souhlasu máte vždy právní jistotu: Zásadní je zejména automatické blokování všech souborů cookie a kódů HubSpot, pro které neexistuje žádné přihlášení. Podle GDPR musí nejprve existovat souhlas se soubory cookie, než bude možné nastavit první nepodstatný soubor cookie. Nezbytné soubory cookie jsou ty, které jsou z technických důvodů nezbytné pro fungování webu.

  • Při používání HubSpot je důležité porozumět tomu, co nařízení GDPR znamenají pro vaši firmu. Pokud provozujete web, e-mailovou službu, mobilní aplikaci nebo službu cloudového úložiště, musíte podniknout kroky k zajištění souladu s GDPR. S Consentmanager získáte komplexní, flexibilní řešení s právní jistotou pro váš automatizovaný marketing.

Často kladené otázky

Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů se vztahuje na každého, kdo shromažďuje, uchovává, zpracovává a používá osobní údaje zájemců nebo potenciálních zákazníků. Typickými příklady jsou všechny online aktivity související s webovými stránkami, internetovými obchody a sociálními médii, jako je registrace účtu, přihlášení k odběru newsletteru, účast v soutěži, vyhledávání produktů nebo používání formulářů.

HubSpot je marketingový a prodejní softwarový systém, který pomáhá podnikům přivést více návštěvníků na jejich webové stránky a přeměnit je na potenciální zákazníky. Ochrana dat v prodeji a marketingu přirozeně hraje důležitou roli při používání nástrojů marketingové automatizace. Aby bylo možné oslovit potenciální zákazníky individuálně, je zapotřebí velkého množství osobních údajů. Stejně jako jiné nástroje pro automatizaci marketingu, HubSpot ukládá různá uživatelská data, jako je jméno, IP adresa, e-mailová adresa, kontaktní adresa a podobně. Nakládání a uchovávání těchto údajů je proto obzvláště citlivé a podléhá ustanovením evropského obecného nařízení o ochraně osobních údajů a dalším národním předpisům.

Soubory cookie HubSpot a další sledovače třetích stran se používají ke shromažďování informací o uživatelích. Uživatelé by měli být o této skutečnosti informováni a měla by jim být poskytnuta možnost souhlasu nebo jeho odvolání. K tomu je vyžadován banner cookie HubSpot .

Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!