Správce souhlasu se soubory cookie v oblasti financí a pojištění
Důvěryhodné a odpovědné vystupování a jednání jsou základním požadavkem zejména v odvětvích, jako je finance nebo pojišťovnictví. V životě se toho může stát hodně a pojištění nám dává pocit bezpečí. Na oplátku jsou zpracovávány a uchovávány osobní údaje, které si zvláště zaslouží ochranu. Pojišťovny a finanční společnosti čelí výzvě, jak ochránit množství citlivých osobních údajů před krádeží dat a zneužitím dat. Se zavedením obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) se téma ochrany údajů pro banky, pojišťovny a další společnosti či úřady stále více dostává do popředí zájmu. S touto obrovskou odpovědností za zajištění ochrany dat pro pojištění a finance vám naše řešení pro soubory cookie – správce souhlasu – může poskytnout ideální podporu.
Doporučeno mnoha ve finančním a pojišťovacím průmyslu
Na bezpečné straně zeměkoule
Consent manager pro pojišťovnictví a finanční sektor
Při výběru banky, pojišťovny nebo jakékoli jiné společnosti v odvětví financí a pojišťovnictví hraje důvěra zásadní roli. Lidé uzavírají pojištění nebo do něj vkládají své peníze nebo peníze pouze tehdy, když mají ve společnost naprostou důvěru a cítí se bezpečně a sebevědomě. Lidé chtějí mít jistotu, že jejich finanční a zdravotní osobní údaje jsou při sdílení se společnostmi chráněny. Consentmanager je optimální nástroj pro správné nakládání s osobními údaji. Nabídněte svým zákazníkům jistotu a základ důvěry.
Ochrana dat zákazníků:
Zpracování dat bylo vždy ústřední součástí mnoha průmyslových odvětví. Zejména v pojišťovnictví a finančním sektoru se shromažďuje, uchovává a zpracovává mnoho vysoce citlivých dat. Digitalizace a další vývoj přináší mnoho nových příležitostí, ale také rizik. Z tohoto důvodu nabízí Consentmanager ochranu osobních údajů a poskytuje vašim zákazníkům jistotu a důvěru.K dispozici ve více než 30 jazycích:
Finance a pojišťovnictví jsou složitá odvětví. Je proto důležité poskytovat informace v různých jazycích, aby nedocházelo k nedorozuměním. Přizpůsobíte se jejich potřebám, například tím, že nabídnete mnoho různých jazyků, svým zákazníkům také zajistíte, aby se o ně starali a byli vnímaví. Náš nástroj je k dispozici ve více než 30 jazycích, takže se můžete přizpůsobit všem zákazníkům a vytvořit důvěryhodný základ orientovaný na potřeby.V souladu s GDPR:
Pokud společnosti v pojišťovnictví nebo finančním sektoru přitahují negativní pozornost – v nejhorším případě kvůli existujícímu soudnímu sporu – ztrácejí velkou důvěru. Nesprávnému nakládání s osobními údaji se může vyhnout správce souhlasu. Náš nástroj zajišťuje soulad s GDPR (EU) a CCPA (Kalifornie).Přizpůsobeno vašemu designu:
Společnosti mají hodnotu uznání díky jejich firemnímu designu. Správce souhlasu vám umožňuje implementovat váš firemní design s vaším řešením pro soubory cookie díky plně přizpůsobitelnému designu.Rychlé odpovědi:
Čas jsou peníze – staré pořekadlo, které platí zejména ve finančním sektoru. Abyste mohli optimálně využít svůj čas, náš nástroj vám nabízí možnost rychle a snadno odpovídat na dotazy. Pokud obdržíte žádost o informace o osobních údajích, je nezbytné, aby byla rychle vyřízena, jinak může dojít k pokutám nebo soudnímu sporu. Náš Správce souhlasu se soubory cookie vám poskytuje optimální podporu při rychlém odpovídání na dotazy a vyhýbání se jakýmkoli negativním důsledkům v důsledku pomalého zpracování.
Pojištění ochrany dat a finance
Kompatibilní řešení cookies pro každý systém
Naše řešení souborů cookie je kompatibilní s více než 2500 nástroji. Nástroj lze velmi snadno a bez velkého úsilí integrovat do běžných systémů obchodů a webových stránek nebo analytických nástrojů. Nejsou nutné žádné změny ani změny. Díky responzivnímu designu jej lze bez problémů používat i na mobilních zařízeních. Kompatibilita a další funkce, jako je soulad s GDPR a možnost více než 30 jazyků, činí ze správce souhlasu ideální řešení souborů cookie pro váš web.
Na bezpečné straně zeměkoule
Optimalizace pro vyhledávače a spokojenost zákazníků
Žijeme v rychle se měnícím světě se stále novými inovacemi, novými znalostmi a novými úkoly. Je těžké udržet lidi na webu, takže nízká míra okamžitého opuštění a vysoká míra přijetí jsou nezbytné, pokud chcete prodloužit dobu setrvání. Těchto cílů můžete dosáhnout s pomocí našeho správce souhlasu. Navíc získáte hlubší pohled na chování vašich zákazníků a dalších lidí, kteří navštíví váš web. Pokud máte tyto informace, můžete zvýšit spokojenost prostřednictvím uživatelských úprav. Vygenerovaní potenciální zákazníci a konverze vysílají důležité signály do vyhledávačů, jako je Google. Přizpůsobení se přáním a potřebám návštěvníků a bezchybný web také vede k dobrým recenzím a posiluje tak důvěru ve vás.
K tomu se přidává vysoká úroveň ochrany osobních údajů, která má vliv i na důvěru a spokojenost. Vaše objevitelnost a hodnocení se mohou zlepšit s pozitivními recenzemi a zajistit vám místo na vrcholu. Negativní recenze mohou mít opačný účinek, a proto byste se jim měli vyhnout tím, že budete s citlivými osobními údaji nakládat bezpečným, zákonným a odpovědným způsobem.
Otestujte našeho správce souhlasu nyní zdarma! Pokud zpracováváte a uchováváte osobní údaje, potřebujete na svých webových stránkách banner cookie v souladu s GDPR. Využijte rozsáhlé funkce správce souhlasu a vytvořte základ důvěry pro své zákazníky. Chraňte návštěvníky svého webu před zneužitím dat. Vyhněte se ztrátě důvěry kvůli porušování soukromí a negativním recenzím.
Často kladené otázky
Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?
Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.
Web je podporován platformou pro správu souhlasu (CMP), aby jednal v souladu s GDPR. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) stanoví určité požadavky, které mají vliv na zákonné zpracování osobních údajů.
Kvůli digitalizaci je stále důležitější zabránit zneužití dat prostřednictvím ochrany dat. Týká se to zejména odvětví, která pracují s velmi citlivými a citlivými daty, jako je ochrana dat pro pojišťovny nebo ochrana dat ve finančním sektoru.
Pojišťovny od vás mohou vyžadovat pouze údaje nezbytné pro plnění smlouvy. Ke všem údajům, které nejsou nezbytné pro plnění smlouvy, musí pojistitel získat předchozí souhlas. Pojišťovna musí při zpracování osobních údajů dodržovat řadu zásad. Mezi ně patří mimo jiné omezení účelu, transparentnost, minimalizace údajů, integrita a důvěrnost, zákonnost zpracování a přesnost zpracování údajů.
Za osobní údaje se považují informace o konkrétní nebo identifikovatelné osobě. Jedná se o informace nebo dílčí informace, které umožňují identifikaci osoby.
Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!