Řešení souhlasu pro úředníky pro ochranu osobních údajů

Řešení vše v jednom pro GDPR, CCPA, LGPD, PIPEDA a další

Jako pověřenec pro ochranu osobních údajů je vaší povinností zajistit, aby webové stránky vaší společnosti byly v souladu s nejnovější legislativou. Consent Manager vám s tím může pomoci jednoduše: stačí jej nainstalovat na váš web a my automaticky požádáme návštěvníky o souhlas a zablokujeme kód a soubory cookie třetí strany, pokud souhlas neudělíme.

Consent-Lösung TTDSG-, DSGVO-/ePrivacy und CCPA-konform werden können

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TDDDG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Špičkový nástroj pro špičkové DPO

10 nejdůležitějších důvodů, proč váš web (zatím) není v souladu s GDPR

  • Analyzovali jsme více než 100 000 webových stránek a vždy najdeme stejné chyby, pokud jde o soulad s GDPR. Více než 70 % webových stránek není v souladu s GDPR . Také většina webových stránek, které používají „cookie banner“, není v souladu s GDPR. Zde je 10 hlavních důvodů, proč každý den vidíme, proč váš web není v souladu s GDPR:

  • #10 – Není jmenován žádný správce údajů

    Banner cookie je platný pouze v případě, že návštěvník může vědět, kdo je správcem (takříkajíc „vlastníkem“ údajů), než návštěvník udělí svůj souhlas. Pokud váš banner s cookies výslovně neuvádí vaši společnost jako správce údajů – pak váš web není v souladu s GDPR!

  • #9 – Žádný přístup k tiráži a zásadám ochrany osobních údajů

    Zatímco úroveň souhlasu by měla být zobrazena na každé stránce (dokumentu), je důležité, abyste ji NEZOBRAZOVALI na stránce Smluvních podmínek, Právní upozornění / Právní upozornění nebo Oznámení o ochraně osobních údajů. Tyto stránky musí být přístupné bez interakce s bannerem souhlasu.

  • #8 – Chybný uvítací text

    Viděli jsme je tolikrát: jednořádkové soubory cookie s malým množstvím informací. O čem může váš marketingový tým snít – splnění souladu s GDPR prostě nestačí. Uvítací text by měl návštěvníkovi alespoň napovědět a) že dochází ke zpracování údajů, b) že jsou zapojeny třetí strany, c) pro jaké účely zpracování probíhá a jaký typ údajů se zpracovává.

  • #7 – Špatný nadpis

    Vzhledem k tomu, že úroveň souhlasu žádá návštěvníka o povolení ke zpracování osobních údajů, je důležité, aby to nadpis vašim návštěvníkům odrážel. Titulek jako „Nastavujeme soubory cookie“ se zobrazuje tak často, ale není v souladu. Lepší nadpis by byl „Souhlas se zpracováním dat a soubory cookie“.

  • #6 – Žádná možnost odhlášení

    Velmi často se také zobrazuje: Úroveň souhlasu bez možnosti odmítnutí. Návštěvník musí být schopen říci „Ne, nechci soubory cookie a nechci, aby byly zpracovávány mé osobní údaje“ – pokud to váš banner s cookies nenabízí – pak vaše webové stránky nevyhovují. (Extra: „Ale návštěvník může místo přijetí stránky prostě opustit.“ Ano, ale váš web stále nevyhovuje, protože odchod není podle GDPR platnou volbou!)

  • #5 – Chybí podrobnosti o souborech cookie

    To je velmi jednoduché a logické, ale často tak špatné: pokud požádám své návštěvníky o souhlas, měli by vědět, s čím souhlasí. Banner cookies proto musí být schopen rozpoznat, proč jsou typy cookies nastaveny, jakými poskytovateli a jak dlouho jsou uloženy. Bez těchto informací: Nevyhovuje.

  • #4 – Nesprávná konfigurace tlačítka

    Toto téma se v posledních měsících rozšířilo až po přidání nových pokynů od úřadů pro ochranu údajů, jako je CNIL nebo ICO: aby byla v souladu s GDPR, musí mít vrstva souhlasu dvě tlačítka se stejným designem. pro Přijmout a Odmítnout (může použít třetí tlačítko nebo odkaz „Nastavení“). Není povoleno mít pouze jedno tlačítko „Přijmout“ a „Přizpůsobit“.

  • #3 – Chybí podrobnosti o dodavateli

    Vidíme to i u těch nejdražších nástrojů GDPR: Při návrhu vrstvy souhlasu MUSÍTE identifikovat všechny dodavatele , kteří zpracovávají osobní údaje nebo nastavují soubory cookie na vašem webu. To musí zahrnovat jméno, adresu, právní základ, účel a další. Pokud váš banner cookie neobsahuje tyto informace, nedodržujete!

  • #2 – Vrstva bez souhlasu

    Přestože je GDPR již více než 3 roky staré, stále existuje mnoho webových stránek, které stále nemají vrstvu souhlasu, která by informovala své návštěvníky a požádala o souhlas se sledováním, marketingem a dalšími věcmi, které vyžadují souhlas. Naše nejnovější studie zjistila, že více než 40 % evropských webových stránek stále nemá žádnou úroveň souhlasu nebo stále používá velmi staré jednořádkové pole „Nastavujeme soubory cookie“, které nevyhovuje.

  • #1 – Sledování bez/před souhlasem

    To je rozhodně a zdaleka hlavní důvod, proč většina webů není v souladu s GDPR: nastavují cookies nebo zpracovávají osobní údaje bez souhlasu. To je ohromující, zejména proto, že je to tak snadné zjistit pomocí nástrojů, jako je náš prohledávač, a tak snadné tomu zabránit pomocí nástrojů, jako je automatické blokování.

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

consentmanager samozřejmě pracuje také s…