Hledá se manažer SEA (m/f/d)


Co se děje?

Online doma a proto náš nový SEA Manager (m/f/d)

Platforma pro správu souhlasu je software, který provozovatelé webových stránek nebo poskytovatelé webových aplikací používají k získání a uložení souhlasu návštěvníků s ochranou údajů před tím, než bude možné shromáždit uživatelská data. Návštěvník tedy dává souhlas.

Každý den nás těší nové zákazníky, což z nás dělá nejrychleji rostoucí společnost v oboru. A aby to tak zůstalo, hledáme pro naše kolegy ve Francii vhodného SEA manažera.

Jste nadšení, otevření a těšíte se na růst s námi? Pak se staňte součástí našeho týmu!

čím se můžete hýbat

  • Vytváříte, monitorujete a optimalizujete naše SEA kampaně na Googlu a Facebooku. Máte velkou svobodu a přebíráte zodpovědnost za své kampaně.
  • Pravidelně provádíte testy, abyste maximalizovali výkon a implementovali beta verze a nové funkce vyhledávače.
  • Neustále pracujete na výkonu Google a optimalizujete produktové kanály.
  • Provádíte analýzy trhu a konkurence, sledujete aktuální vývoj trendů a dáváte podněty pro naše produktové portfolio.
  • Pomocí svých nápadů a úsilí optimalizujete naše strategie výkonnostního marketingu a posouváte náš online marketing.

co přineseš

  • Úspěšně jste absolvovali školení nebo studium v oblasti obchodu, marketingu nebo srovnatelného oboru a máte několik let zkušeností se SEA, ideálně v prostředí B2B.
  • Máte vášeň pro čísla a svět online marketingu.
  • Jste si velmi jisti v používání Excelu a Google Ads Editoru. V Google Ads, Nákupech Google a Facebooku se cítíte jako doma.
  • V ideálním případě máte zkušenosti se správou feedů a automatizovanou správou kampaní.
  • V ideálním případě je vaším mateřským jazykem francouzština, ale nápady si můžete vyměňovat i v angličtině nebo němčině
  • Jste proaktivní, týmový hráč a rádi přijímáte zodpovědné úkoly.

Čím jsme výjimeční?

Naše živé přesvědčení, že nejlepší výsledky pocházejí tam, kde se každý může optimálně rozvíjet. Proto pracujeme s vysokou mírou osobní odpovědnosti a flexibility: agilní, mezifunkční a orientovaní na růst. Ať už pracujete na dálku nebo v kanceláři, na částečný nebo plný úvazek – pracujete tak, jak vám nejlépe vyhovuje.

Pokud to zní jako vy, těšíme se na vaši přihlášku. Vaší kontaktní osobou je CMO Götz Sielk ( goetz@consentmanager.net ).


více komentářů

videa

Webinář: Žádné soubory cookie = ztráty příjmů?

Online svět čeká velké změny, zejména pro vydavatele a inzerenty. 11. března jsme spolu s Refinery89.com uspořádali webový seminář „Žádné soubory cookie = ztráty na tržbách“, abychom se podívali do budoucnosti. Webinář probíhal v angličtině. Diskutovalo se o následujících tématech: přehled Webinář poskytl cenné informace o tom, jak se mohou vydavatelé a inzerenti připravit na […]
Webinar Google Consent Mode v2
Nový, videa

Webinář: Režim souhlasu Google v2

Webinář na téma „Google Consent Mode v2“ se konal 27. února 2024. PDF pro webinář lze nalézt zde ke stažení . Diskutovalo se o následujících tématech: přehled Všichni mluví o Google Consent Mode v2. Od března 2024 bude Google vyžadovat, aby všechny weby a aplikace používaly režim souhlasu Google v2. K tomu je důležité mít […]