Nový

4 otázky pro výběr ideálního nástroje pro souhlas s cookies


obrazovka desktopu a mobilu a banner cookie

Souhlas s používáním souborů cookie je základním aspektem dodržování online soukromí a výběr správného nástroje pro vaše podnikání je zásadní. Právní rámec se neustále vyvíjí. Zákony na ochranu dat, jako je obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) v Evropě a kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů (CCPA) v USA, jsou stále přísnější.

V tomto článku se budeme zabývat čtyřmi klíčovými otázkami, které vám mohou pomoci učinit informované rozhodnutí ohledně řešení pro souhlas s používáním souborů cookie . Tyto otázky vám pomohou vyhodnotit faktory, jako je geografický dosah, úvahy o rozpočtu, kompatibilita technologického zásobníku a podpora kanálu pro zapojení zákazníků.

1. Kde sídlí moje společnost?

Předpisy na ochranu dat se v jednotlivých regionech značně liší. Pokud vaše společnost působí v Evropě nebo zpracovává data evropských občanů, pravděpodobně již znáte přísné požadavky GDPR. Důležitým hlediskem při výběru nástroje pro souhlas se soubory cookie je umístění datových center. Výběr nástroje s datovými centry v Evropě může být výhodný, protože usnadňuje dodržování evropských zákonů na ochranu údajů. A z tohoto důvodu jsou všechna datová centra consentmanager umístěna v Evropě. Geografická poloha datových center může ovlivnit přenos a ukládání dat. Je proto důležité vzít to v úvahu při hodnocení možných řešení.

2. Rozpočtové úvahy

Zatímco dodržování ochrany osobních údajů je prioritou, rozpočtová omezení jsou realitou pro společnosti všech velikostí. Prozkoumejte cenový model nástroje pro souhlas se soubory cookie, který si vyberete, a ujistěte se, že vám za vaše peníze poskytne maximum. Některé nástroje nabízejí poplatky za předplatné, zatímco jiné nabízejí možnosti bezplatného nákupu nebo jednorázového nákupu. Měli byste také zvážit možné doplňky nebo dodatečné náklady, jako jsou další funkce, přizpůsobení a průběžná podpora.

consentmanager nabízí ceny založené na předplatném , které lze vysoce přizpůsobit pomocí doplňků , počínaje naším nejlevnějším balíčkem. Zde najdete balíček, který je pro vás vhodný .

Musí být nalezena rovnováha mezi dodržováním předpisů a efektivitou nákladů. Proto pečlivě zvažte efektivitu každé možnosti ve vztahu ke konkrétním potřebám vašeho podnikání.

3. Jaké technologie, nástroje a software v současnosti používáme?

Pro bezproblémovou integraci nástroje pro souhlas se soubory cookie do vašich obchodních procesů je důležité, abyste přemýšleli o své současné technologické infrastruktuře. Jaký software a nástroje již používáte? Jak se vámi zvolené řešení pro souhlas se soubory cookie integruje s vašimi stávajícími systémy? Nabízí vámi zvolené řešení pro souhlas se soubory cookie integraci zásuvných modulů, které jsou důležité pro vaše obchodní procesy? Vzhledem k tomu, že consentmanager nabízí více než tucet integrací pluginů, víme, že jde o důležitou funkci, kterou by měl nástroj pro získávání souhlasu nabízet.

Znalost kompatibility a integrační schopnosti nástroje je proto důležitá. Pokud se vaše firma spoléhá na konkrétní platformy nebo služby, měli byste se ujistit, že nástroj, který zvolíte, se s nimi dokáže efektivně integrovat a optimalizovat tak vaši správu dat a dodržování předpisů.

4. Které kanály se používají ke komunikaci se zákazníky?

V dnešním digitálním prostředí komunikují společnosti se svými zákazníky prostřednictvím různých kanálů, včetně e-mailu, sociálních médií, chatu, telefonu a dokonce i televize . Účinný nástroj pro souhlas s používáním souborů cookie by měl tyto kanály bezproblémově podporovat a poskytovat vícekanálové možnosti . Ať už komunikujete se svými zákazníky prostřednictvím e-mailového marketingu, sociálních médií, živého chatu nebo telefonu, je důležité, abyste souhlas nakládali konzistentně ve všech kanálech.

Ujistěte se, že zvolený nástroj pro souhlas se soubory cookie nabízí solidní podporu pro každý z těchto kanálů interakce se zákazníky.

Bonus: Pokud se ve své společnosti zabýváte tématem televizního souhlasu, pak pro vás bude přínosný webinář, který na téma TV a souhlas uspořádal ve spolupráci s Interactive Advertising Bureau of Europe consentmanager . Podívejte se na webinář zde.

Vyhodnocení a výběr správného nástroje pro souhlas se soubory cookie

Po zodpovězení čtyř kritických otázek byste nyní měli lépe porozumět tomu, co vaše společnost potřebuje od nástroje pro souhlas se soubory cookie. A pomůže vám s jistotou se orientovat ve složitosti nařízení o ochraně osobních údajů. Pomocí tipů z tohoto článku si vytvořte svůj vlastní kontrolní seznam přizpůsobený vašim konkrétním potřebám. Pamatujte, že dodržování předpisů je nepřetržitý proces a správný nástroj by měl splňovat vaše dlouhodobé cíle ochrany dat.

Pokud si nejste jisti, kde začít, můžete vždy začít s bezplatnou součinností webových stránek a skenerem souborů cookie consentmanager .


více komentářů

Digital Services Act
Že jo

Vztahuje se zákon o digitálních službách (DSA) i na vaši společnost? Online platformy mají další povinnosti

Zákon o digitálních službách stanoví další požadavky na transparentnost pro online platformy. Definice online platformy podle DSA se může vztahovat na vaši firmu. V důsledku toho můžete být požádáni o splnění dalších požadavků na transparentnost DSA. Čtěte dále a zjistěte, zda vaše firma spadá do této kategorie a jaké kroky můžete podniknout, abyste zůstali v […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Nový

Eliminace souborů cookie třetích stran a úprava vašeho nastavení rozsahu souhlasu CMP

Chystané zrušení souborů cookie třetích stran znamená velkou změnu v používání rozsahů souhlasu consentmanager souhlasu. Od června již nebude consentmanager nastavovat soubory cookie třetích stran pod doménou consentmanager . V důsledku této změny budou odstraněny některé z našich možností rozsahu souhlasu, jako je souhlas pro konkrétní účet a souhlas pro konkrétní CMP, používané se soubory […]