Nový

Informační bulletin: Režim souhlasu Google v2 bude povinný od března 2024


Google má pro vás oznámení o velké aktualizaci prostředí digitální inzerce: Režim souhlasu Google v2 je zde .

Tato nová aktualizace přináší důležité změny, o kterých musí inzerenti a vydavatelé vědět. Nejdůležitější věc na začátek: Používání režimu souhlasu Google v2 bude povinné pro všechny weby, které využívají služby Google.

Termín pro implementaci režimu souhlasu Google v2 je březen 2024 . Ujistěte se tedy, že jste zkontrolovali, zda musíte požadavky splnit. Se změnou vám pomůžeme.

Režim souhlasu – co to je?

Google Consent Mode v2 je mechanismus, který pracuje s bannerem souhlasu vašeho webu a upravuje chování vašich značek nebo skriptů Google v závislosti na tom, zda koncový uživatel přijme nebo odmítne váš banner souhlasu. Nový režim souhlasu Google v2 vám může poskytnout vylepšená data o konverzích i za omezených podmínek ochrany dat.
Dříve byl režim souhlasu Google volitelný a sloužil k povolení modelování konverzí v Google AdWords. Použití platformy pro správu souhlasu certifikované společností Google bylo také volitelné.

Nyní se věci mění: Režim souhlasu Google v2 je povinný, abyste mohli cokoli sledovat. A používání platformy pro správu souhlasu certifikované společností Google ke správě souhlasu je nyní také povinné.

Dobrá zpráva: consentmanager je již CMP certifikovaný společností Google a již podporuje Consent Mode v2 . Pokud na svůj web nebo do aplikace integrujete služby Google, vše, co musíte udělat, je zajistit, aby byl na vašem panelu consentmanager aktivován režim souhlasu Google! Video s návodem k aktivaci naleznete na našem webu: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ještě nepoužíváte consentmanager ?

Pokud ještě nepoužíváte CMP s certifikací Google, je nejvyšší čas na to přejít. Nechte si poradit od našeho odborníka a domluvte si schůzku: https://www. consentmanager

Nezapomeňte termín realizace: březen 2024

Inzerenti a majitelé stránek musí do března 2024 zajistit, aby implementovali všechny požadavky společnosti Google na nový režim souhlasu. Získáte tak dostatek času přizpůsobit své strategie a maximálně využít nové funkce.

Začněte hned! Navštivte naši vyhrazenou stránku Režim souhlasu Google v2, kde se dozvíte vše, co potřebujete vědět o této aktualizaci. Nenechte si ujít tuto příležitost a ujistěte se, že vaše reklamní kampaně jsou v souladu a nabízejí lepší výkon a soukromí.

Kliknutím sem získáte další informace o režimu souhlasu Google v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc s přechodem, kontaktujte náš tým podpory ( support@ consentmanager .net ). Jsme rádi, že vám můžeme pomoci zajistit hladký a úspěšný přechod do režimu souhlasu Google v2.


více komentářů

Digital Services Act
Že jo

Vztahuje se zákon o digitálních službách (DSA) i na vaši společnost? Online platformy mají další povinnosti

Zákon o digitálních službách stanoví další požadavky na transparentnost pro online platformy. Definice online platformy podle DSA se může vztahovat na vaši firmu. V důsledku toho můžete být požádáni o splnění dalších požadavků na transparentnost DSA. Čtěte dále a zjistěte, zda vaše firma spadá do této kategorie a jaké kroky můžete podniknout, abyste zůstali v […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Nový

Eliminace souborů cookie třetích stran a úprava vašeho nastavení rozsahu souhlasu CMP

Chystané zrušení souborů cookie třetích stran znamená velkou změnu v používání rozsahů souhlasu consentmanager souhlasu. Od června již nebude consentmanager nastavovat soubory cookie třetích stran pod doménou consentmanager . V důsledku této změny budou odstraněny některé z našich možností rozsahu souhlasu, jako je souhlas pro konkrétní účet a souhlas pro konkrétní CMP, používané se soubory […]