Nový

Newsletter 2020/11


zprávy

Vzhledem k vysoké poptávce jsme se tento měsíc zaměřili na vylepšení reportů. Kromě pohodlnějšího náhledu na načítání jsme opět rozšířili rozsah reportingu a nově také evidujeme návštěvy, ignorované vrstvy souhlasu, aktivní skoky a další. Získáte tak ještě komplexnější obrázek o tom, jak vaši návštěvníci komunikují s vrstvou souhlasu.

Google Analytics a eTracker

Uživatelům jsme také zjednodušili instalaci a obsluhu analytických nástrojů od Google a eTracker. S nejnovější aktualizací nyní ConsentManager podporuje režim souhlasu Google a signál souhlasu z eTracker. Nástroje tak lze používat tak, že se provede započítání, ale bez udělení souhlasu se nenastaví žádné soubory cookie.

Změny zásad IAB TCF

Jak bylo oznámeno v posledním zpravodaji, IAB upravila pokyny pro účast v IAB TCF. Vezměte prosím na vědomí následující změny:

  • Nastavení motivu nyní zobrazuje hodnotu barevného kontrastu při nastavování barvy pro tlačítka přijmout/odmítnout/nastavení/uložit. IAB vyžaduje, aby barevný kontrast byl alespoň 5:1 (popředí vs. pozadí). S aktuální aktualizací je tato hodnota kontrastu povinná. Motivy používající nižší hodnotu kontrastu ztratí nastavení souladu s IAB. Zkontrolujte prosím své návrhy .
  • S aktuální aktualizací jsme zakázali možnost změnit uvítací text první úrovně, pokud je v CMP povolen IAB TCF. Zákazníci, kteří chtějí změnit text, potřebují další schválení od správce souhlasu. Stávající texty nejsou ovlivněny.

Více nových funkcí a změn

  • Vylepšení webových stránek AMP
  • Možnost udělat logo klikací
  • Nový rozsah souhlasu pro subdomény
  • Vylepšení automatického blokování
  • … a mnohem víc.

více komentářů

EDPB opinion on pay or consent model
Nový, Že jo

Nedávné rozhodnutí EDPB o modelech „Souhlas nebo platba“ pro online platformy

Regulační orgány Nizozemska, Norska a Německa (Hamburk) požádaly Evropský výbor pro ochranu údajů ( EDPB ) o stanovisko, zda velké online platformy mohou používat modely „souhlas nebo zaplať“ pro behaviorální reklamu založenou na platném a dobrovolném základě. souhlas uživatele. Pozadím bylo zavedení modelu předplatného ze strany společnosti Meta v říjnu 2023, ve kterém mají uživatelé […]
New regulations US 2024
Že jo

Nové zákony USA na ochranu soukromí vstoupí v platnost v roce 2024: Aktualizujte svá nastavení ochrany osobních údajů specifická pro USA

Ve Spojených státech vstoupí nové zákony na ochranu údajů v platnost v druhé polovině roku 2024 – na Floridě, Texasu, Oregonu a Montaně . Společnosti, které působí v těchto státech nebo mají v těchto státech zákazníky, musí přezkoumat své postupy ochrany údajů, aby zajistily soulad s novými zákony na ochranu údajů. Abychom vám tento proces […]