integrace contentpassu
Společně s naším partnerským contentpassem jsme implementovali přímou integraci „modelu PUR“ do consentmanager . Vydavatelé a vydavatelé mohou nyní integrovat contentpass přímo z designu consentmanager – bez nutnosti složitého programování nebo výměny kódů: Návštěvník může buď souhlasit se zobrazováním reklamy, nebo si užívat web bez reklam s contentpassem za 2,99 EUR měsíčně. Příjem se podle toho rozdělí mezi webovou stránku a contentpass. (více informací )
Automaticky smazat soubory cookie
Vzhledem k vysoké poptávce jsme implementovali funkci, která umožňuje aktivně mazat soubory cookie. I když to obecně nedoporučujeme, stále to může být zajímavé pro některé případy použití. V případě aktivace může CMP v budoucnu samostatně smazat soubory cookie, pro jejichž poskytovatele návštěvník neudělil souhlas. (více informací )
Více nových funkcí a změn
- Přidána dvoufaktorová autentizace
- Podpora Google Limited Ads
- Zjednodušení automatických blokových kódů
- Opravy chyb v hlášení
- Možnost oddělit souhlas a oprávněný zájem ( IAB TCF )
- … a mnohem víc.