Webinář 1. června 2021
Během dvou let se svět online marketérů a datových analytiků obrátil vzhůru nohama. GDPR a národní telekomunikační zákony se směrnicí o ePrivacy rozdaly karty novým způsobem – a způsobily tak velkou nejistotu v oboru. Odpovědi najdete ve webináři o tom, jak vyřešit sledování webu tak, aby bylo zajištěno i do budoucna.
Mohu skutečně činit správná rozhodnutí na základě údajů, které byly shromážděny pouze legálně? Na jaké údaje se mohu spolehnout?
Konvenční řešení zatím neslibují právně bezpečné odpovědi. Vycházejí nejen z GDPR, ale také z jednotlivých národních implementací směrnice ePrivacy.
Co-CEO Thomas Tauchner ze společnosti JENTIS vysvětluje, jak správně získat souhlas se zpracováním dat, co to znamená pro sběr dat a jak správně zacházet s daty streamovanými do amerických společností, jako je Google.
Stručně: co je to tracker?
Pokud provozujete webovou stránku, můžete analyzovat aktivity svých uživatelů pomocí sledovacích nástrojů běžících na pozadí vašeho webu. Tyto sledovače vám mohou ukázat různé údaje, např. Například, které stránky uživatelé navštívili, jak dlouho byli na každé stránce, jak s každou stránkou interagovali a dokonce jaké produkty si zakoupili. Tyto sledovací mechanismy mohou být velmi užitečné pro lepší pochopení chování a preferencí vašich zákazníků a pro odpovídající optimalizaci vašich webových stránek a marketingového úsilí. Díky lepšímu porozumění publiku pomocí technologie mohou majitelé webových stránek nabízet personalizované zážitky, které vedou k vyššímu udržení zákazníků a spokojenosti na webových stránkách.