videa

Video: GDPR a sledování webu – Jak to mohu vyřešit tak, aby bylo zajištěno i do budoucna?


Webinář 1. června 2021

Během dvou let se svět online marketérů a datových analytiků obrátil vzhůru nohama. GDPR a národní telekomunikační zákony se směrnicí o ePrivacy rozdaly karty novým způsobem – a způsobily tak velkou nejistotu v oboru. Odpovědi najdete ve webináři o tom, jak vyřešit sledování webu tak, aby bylo zajištěno i do budoucna.

Mohu skutečně činit správná rozhodnutí na základě údajů, které byly shromážděny pouze legálně? Na jaké údaje se mohu spolehnout?
Konvenční řešení zatím neslibují právně bezpečné odpovědi. Vycházejí nejen z GDPR, ale také z jednotlivých národních implementací směrnice ePrivacy.

Co-CEO Thomas Tauchner ze společnosti JENTIS vysvětluje, jak správně získat souhlas se zpracováním dat, co to znamená pro sběr dat a jak správně zacházet s daty streamovanými do amerických společností, jako je Google.

Stručně: co je to tracker?

Pokud provozujete webovou stránku, můžete analyzovat aktivity svých uživatelů pomocí sledovacích nástrojů běžících na pozadí vašeho webu. Tyto sledovače vám mohou ukázat různé údaje, např. Například, které stránky uživatelé navštívili, jak dlouho byli na každé stránce, jak s každou stránkou interagovali a dokonce jaké produkty si zakoupili. Tyto sledovací mechanismy mohou být velmi užitečné pro lepší pochopení chování a preferencí vašich zákazníků a pro odpovídající optimalizaci vašich webových stránek a marketingového úsilí. Díky lepšímu porozumění publiku pomocí technologie mohou majitelé webových stránek nabízet personalizované zážitky, které vedou k vyššímu udržení zákazníků a spokojenosti na webových stránkách.


více komentářů

Digital Services Act
Že jo

Vztahuje se zákon o digitálních službách (DSA) i na vaši společnost? Online platformy mají další povinnosti

Zákon o digitálních službách stanoví další požadavky na transparentnost pro online platformy. Definice online platformy podle DSA se může vztahovat na vaši firmu. V důsledku toho můžete být požádáni o splnění dalších požadavků na transparentnost DSA. Čtěte dále a zjistěte, zda vaše firma spadá do této kategorie a jaké kroky můžete podniknout, abyste zůstali v […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Nový

Eliminace souborů cookie třetích stran a úprava vašeho nastavení rozsahu souhlasu CMP

Chystané zrušení souborů cookie třetích stran znamená velkou změnu v používání rozsahů souhlasu consentmanager souhlasu. Od června již nebude consentmanager nastavovat soubory cookie třetích stran pod doménou consentmanager . V důsledku této změny budou odstraněny některé z našich možností rozsahu souhlasu, jako je souhlas pro konkrétní účet a souhlas pro konkrétní CMP, používané se soubory […]