videa

Video: GDPR a sledování webu – Jak to mohu vyřešit tak, aby bylo zajištěno i do budoucna?


Webinář 1. června 2021

Během dvou let se svět online marketérů a datových analytiků obrátil vzhůru nohama. GDPR a národní telekomunikační zákony se směrnicí o ePrivacy rozdaly karty novým způsobem – a způsobily tak velkou nejistotu v oboru. Odpovědi najdete ve webináři o tom, jak vyřešit sledování webu tak, aby bylo zajištěno i do budoucna.

Mohu skutečně činit správná rozhodnutí na základě údajů, které byly shromážděny pouze legálně? Na jaké údaje se mohu spolehnout?
Konvenční řešení zatím neslibují právně bezpečné odpovědi. Vycházejí nejen z GDPR, ale také z jednotlivých národních implementací směrnice ePrivacy.

Co-CEO Thomas Tauchner ze společnosti JENTIS vysvětluje, jak správně získat souhlas se zpracováním dat, co to znamená pro sběr dat a jak správně zacházet s daty streamovanými do amerických společností, jako je Google.

Stručně: co je to tracker?

Pokud provozujete webovou stránku, můžete analyzovat aktivity svých uživatelů pomocí sledovacích nástrojů běžících na pozadí vašeho webu. Tyto sledovače vám mohou ukázat různé údaje, např. Například, které stránky uživatelé navštívili, jak dlouho byli na každé stránce, jak s každou stránkou interagovali a dokonce jaké produkty si zakoupili. Tyto sledovací mechanismy mohou být velmi užitečné pro lepší pochopení chování a preferencí vašich zákazníků a pro odpovídající optimalizaci vašich webových stránek a marketingového úsilí. Díky lepšímu porozumění publiku pomocí technologie mohou majitelé webových stránek nabízet personalizované zážitky, které vedou k vyššímu udržení zákazníků a spokojenosti na webových stránkách.


více komentářů

videa

Webinář: Žádné soubory cookie = ztráty příjmů?

Online svět čeká velké změny, zejména pro vydavatele a inzerenty. 11. března jsme spolu s Refinery89.com uspořádali webový seminář „Žádné soubory cookie = ztráty na tržbách“, abychom se podívali do budoucnosti. Webinář probíhal v angličtině. Diskutovalo se o následujících tématech: přehled Webinář poskytl cenné informace o tom, jak se mohou vydavatelé a inzerenti připravit na […]
Webinar Google Consent Mode v2
Nový, videa

Webinář: Režim souhlasu Google v2

Webinář na téma „Google Consent Mode v2“ se konal 27. února 2024. PDF pro webinář lze nalézt zde ke stažení . Diskutovalo se o následujících tématech: přehled Všichni mluví o Google Consent Mode v2. Od března 2024 bude Google vyžadovat, aby všechny weby a aplikace používaly režim souhlasu Google v2. K tomu je důležité mít […]