Nový

Newsletter 04/2024


Nové oznamovací centrum – už nikdy nezapomínejte na důležitá nastavení

S aktuální aktualizací CMP je integrace banneru cookie do vašich webových stránek způsobem v souladu s ochranou dat ještě jednodušší. Nové notifikační centrum vás informuje o nezbytných nastaveních, která je ještě potřeba provést ve vašem CMP.
Důležitá upozornění se vám zobrazí pomocí červeného bodu vedle příslušné položky nabídky. V novém notifikačním centru také najdete seznam všech shromážděných upozornění. K tomu se dostanete přes symbol zvonku v levé navigaci ve spodní části.
Vyzkoušejte to nyní a zkontrolujte, zda ve vašem účtu chybí nastavení.

Připravované zákony USA na ochranu dat a nastavení shody v USA na řídicím panelu consentmanager

Vzhledem k tomu, že ve druhé polovině roku 2024 vstoupí v platnost nové zákony na ochranu soukromí na Floridě, Texasu, Oregonu a Montaně, je nezbytné, aby společnosti působící v těchto státech přezkoumaly své postupy ochrany osobních údajů. Náš nedávný příspěvek na toto téma obsahuje podrobné pokyny, jak procházet a aktivovat nastavení ochrany osobních údajů specifická pro USA na hlavním panelu CMP consentmanager . Zjistěte, jak snadno přizpůsobit nastavení souladu vašich webových stránek a využít pokročilé možnosti Layer Logic pro vaše bannery cookie, aby splňovaly různé státní zákonné požadavky.
Klikněte sem a přečtěte si celý článek a ujistěte se, že vaše organizace je v souladu s vyvíjejícím se prostředím ochrany osobních údajů v USA. Přečtěte si celý článek zde:
https://www.consentmanager.de/wissen/2024-US-datenschutzgesetze-und-CMP-einstellungen

Nové předpisy USA 2024

Nové rozhodnutí EDPB o modelech „Souhlas nebo platba“ pro online platformy

Nedávné rozhodnutí Evropské rady pro ochranu osobních údajů ( EDPB ) má důsledky pro budoucnost modelů „souhlas nebo platby“ velkých online platforem, jako je Meta nebo Google. Rozhodnutí následuje po žádosti nizozemského, norského a německého úřadu pro ochranu údajů o vyjádření k možnosti předplatného společnosti Meta, která vyžaduje, aby uživatelé buď zaplatili poplatek, nebo přijali behaviorální reklamu, aby mohli služby nadále používat. V našem podrobném článku vysvětlujeme, proč se EDPB domnívá, že tyto modely nemusí splňovat standardy obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Diskutujeme také o doporučeních EDPB ohledně alternativní metody dodržování předpisů, která by mohla změnit mechanismy souhlasu uživatele bez dalších nákladů.
Pro zákazníky consentmanager je nyní k dispozici možnost přímé implementace na hlavním panelu CMP a také možnost aktualizovat bannery souhlasu. Klikněte zde a přečtěte si celý článek: https://www. consentmanager .de/wissen/edsa-ruling-on-consent-or-pay-models/

Stanovisko EDPB k modelu odměňování nebo souhlasu

možnosti integrace consentmanager v nástroji Spotlight

Tento měsíc se podíváme na nejnovější možnosti integrace na consentmanager . Patří mezi ně Google Consent Mode v2, možnost vrstvy transparentnosti pro zákon o digitálních službách a další možnosti, jako je IAB TCF 2.2. Najdete zde také podrobné pokyny k integraci s různými systémy, jako jsou CMS a platformy elektronického obchodu, a také k úpravě nastavení soukromí. Povolte tyto možnosti integrace a přizpůsobení přímo z řídicího panelu CMP, abyste zajistili, že váš web nebo aplikace bude splňovat nejvyšší standardy ochrany dat a bude respektovat konkrétní preference souhlasu vašich uživatelů.
Přečtěte si článek zde: https://www. consentmanager .de/wissen/ consentmanager -tool-spotlight-integrationsoptions/

Seznamte se s námi na OMR24!

Chceš sušenku? Nebo dokonce dva nebo tři? Pak přijďte 7. / 8. května v Hamburku na OMR24. Kromě lahodných příšerných sušenek na vás čeká consentmanager také „výživné“ informace na téma cookie bannery & Co.

Seznamte se s námi osobně: https://www. consentmanager

Datum: 7. + 8. května 2024
Místo: Hamburg Fair | Messeplatz 1 | 20357 Hamburk
Hala A4 | Stánek D07

consentmanager je na OMR letos 2024

Další optimalizace a úpravy v dubnu

V dubnu byly mimo jiné provedeny následující úpravy a opraveny chyby:
V CMP je možné mimo jiné přidávat poznámky o poskytovateli, nastavovat časová pásma při vytváření reportů a možnost přidat cílení pro tmavý režim.
Dále bylo opraveno nesprávné zobrazení v oblasti plánovaných sestav a vyhledávání CMP nyní najde hledaný text i z prvku poznámky. Navíc byl opraven problém se zobrazováním seznamu souborů cookie. Další inovace a optimalizace naleznete v kompletním protokolu vydání:

Protokol vydání

  • Novinka: Notifikační centrum
  • Novinka: Podpora pro americké státy Texas – Oregon – Florida – Washington
  • Přidejte možnost přidat poznámky k dodavateli
  • Přidat možnost k přizpůsobenému chování odmítnutí
  • Přidat možnost upravit přehledy podle časových pásem
  • Přidejte cílení pro tmavý režim
  • Přidejte možnost povolit vlastní kód v zásadách ochrany osobních údajů vložených do banneru
  • Přidat možnost zakázat vrstvu na základě adresy URL
  • Přidejte možnost „vždy povolit dodavatele pro jaký účel …“
  • Design: Whistleblowing vylepšení uživatelského prostředí
  • Design: Vylepšení PCP UX
  • Design: Vylepšení uživatelského rozhraní řídicího panelu
  • Oprava: Zobrazení naplánovaných přehledů nefunguje
  • Oprava: Průvodce CMP nelze při prvním volání přeskočit
  • Oprava: Vyhledávání CMP by mělo také najít text z poznámek
  • Oprava: Problémy se zobrazením seznamu souborů cookie

více komentářů

Cookie-Crawler - Standalone-Tool
Nový, Všeobecné

Zpravodaj 11/2024

Cookie crawler je nyní k dispozici také jako samostatný nástroj Náš prohledávač Cookie Crawler je nyní ještě všestrannější a flexibilnější! Od této chvíle jej můžete používat také jako samostatný nástroj – bez nutnosti vytvářet samostatné CMP. Samostatná možnost je vhodná pro zákazníky, kteří (zatím) nechtějí přepnout banner na cookie na consentmanager , ale chtějí zkontrolovat […]
consentmanager Cookie-Audit Grafik

Audit souborů cookie pro webové stránky: Jak to provést ručně nebo pomocí skeneru souborů cookie

Jako provozovatel webových stránek jste odpovědní za údaje svých uživatelů, které vaše webové stránky shromažďují a ukládají prostřednictvím souborů cookie. Jakýkoli soubor cookie, který je aktivní na vašem webu, může potenciálně způsobit problémy s ochranou osobních údajů – zejména pokud není používán k zamýšlenému účelu, nebo, což je důležitější, pokud je uložen v jejich prohlížečích […]