Soukromí USA

IAB GPP: Implementujte zákony USA na ochranu údajů způsobem, který je v souladu s právními předpisy

Zajistěte, aby vaše webové stránky nebo aplikace byly v souladu s právními požadavky nových zákonů USA na ochranu dat.

  • Snadná integrace
  • Podporuje mimo jiné CCPA/CPRA (Kalifornie), VCDPA (Virginia), CPA (Colorado), UCPA (Utah), CAPDP (Connecticut), US National Privacy
  • Oficiální podpora nového standardu IAB GPP
  • Včetně funkcí „Neprodávat“, GPC a dalších
  • Přihlásit se nebo odhlásit
  • Přizpůsobitelný design
  • Prohledávač souborů cookie je již integrován
  • Rozsáhlé zpravodajství
CMP Consent Management

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Jak zajistím, aby moje webové stránky nebo aplikace byly v souladu s novými zákony USA na ochranu soukromí?

Pokud vaše firma spadá pod jeden z mnoha zákonů na ochranu soukromí (viz část Zákony), musíte tyto zákony dodržovat. Ve většině států to znamená:

  • Návštěvníci webu/uživatelé aplikace musí být informováni o typu, účelu a obsahu zpracování údajů
  • Návštěvníci webu/uživatelé aplikace musí mít právo vznést námitku proti zpracování údajů (opt-out)
  • V určitých případech je nutné před zpracováním údajů získat souhlas (opt-in)
  • Na to, jak mohou být údaje zpracovávány, platí různá základní pravidla, jako je zásada minimalizace údajů, bezpečnost, transparentnost nebo nakládání s citlivými údaji.

Konkrétně to ve většině případů znamená: Na webu nebo v aplikaci musí být nainstalováno řešení pro odhlášení, které uživatelům poskytne potřebné informace a umožní odhlášení.

Consent-Lösung TTDSG-, DSGVO-/ePrivacy und CCPA-konform werden können

POTŘEBUJEME DODRŽOVÁNÍ OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

… ale nezpracovávám vůbec žádná data!?

Jedna odpověď, kterou často slyšíme od amerických zákazníků, je, že ve skutečnosti nezpracovávají žádná data, a proto se na ně nevztahují zákony na ochranu dat.

  • Zde je důležité poznamenat, že provozovatelé webových stránek a aplikací jsou odpovědní za data, která jsou zpracovávána na jejich webových stránkách nebo v jejich aplikaci . Proto se zákony na ochranu údajů vztahují zejména na společnosti, pokud splňují jednu z následujících podmínek:

  • 1. Pokud jsou údaje zpracovávány pro naše vlastní účely , například prostřednictvím sledovacích nástrojů, jako jsou Google Analytics, Matomo, Hotjar nebo podobné

  • 2. Krokem zpracování je také sdílení údajů s třetími stranami. Data jsou sdílena například integrací pluginu třetí strany do webové stránky nebo aplikace. Týká se to videí YouTube, pluginů Facebooku, Map Google, chatovacích programů nebo poskytovatelů plateb, jako je PayPal

  • 3. Kdykoli je reklama integrována do webové stránky nebo aplikace, data se automaticky přenášejí inzerentovi . Přenos je chápán jako krok ve zpracování dat.

  • Zatímco státy se trochu liší v tom, kdy musí být udělen souhlas se zpracováním údajů, prakticky všechny zákony na ochranu údajů vyžadují výjimku. V případě CCPA/CPRA to musí být provedeno výslovně prostřednictvím odkazu, který říká „Neprodávejte ani nesdílejte mé osobní údaje“.

Staňte se kompatibilními v 5 krocích

Se správcem souhlasu můžete snadno dosáhnout souladu s různými zákony USA na ochranu údajů:

  • 1. Zaregistrujte se nyní zdarma a aktivujte si účet správce souhlasu
  • 2. Integrujte kód správce souhlasu do svých webových stránek pomocí kopírování a vkládání
  • 3. Přizpůsobte design opt-out svým přáním
  • 4. Vytvořte a integrujte odkaz „Neprodávejte ani nesdílejte mé osobní údaje“ .
  • 5. Zůstaňte v souladu díky automatickým aktualizacím

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

Nový standard AB GPP

Zabezpečte webové stránky pomocí nových standardů: IAB GPP

Abychom všem integrovaným nástrojům, pluginům a poskytovatelům reklamy transparentně signalizovali přihlášení nebo odhlášení v rámci webu nebo aplikace, IAB vyvinul takzvaný standard IAB GPP.

  • GPP je zkratka pro Global Privacy Platform a definuje různé metody a rozhraní, jako je CMP (Consent Management Provider, také známý jako „Cookie Banner“ nebo „Privacy Notice“), který zaznamenává a sděluje souhlas/přihlášení nebo odmítnutí/odhlášení . Standard je z velké části založen na standardu IAB TCF, který se v Evropě úspěšně používá již léta a stal se nutností pro vydavatele a inzerenty.

  • Na vývoji standardu GPP se významně podílel tým správce souhlasu, a tak není divu, že správce shody je prvním poskytovatelem, který nabízí produktivní využití IAB GPP.
    Více o GPP najdete také na našem blogu .

  • Důležité: Většina zákonů na ochranu dat také vyžaduje, aby provozovatelé webových stránek a provozovatelé aplikací mohli reagovat na „signály prohlížeče“. Jedním z těchto signálů je GPC nebo „Global Privacy Control“ vyžadovaná v Kalifornii. Se správcem souhlasu se webové stránky a aplikace nemusejí bát o štěstí: Řešení správce souhlasu automaticky reaguje na signály prohlížeče a automaticky implementuje odhlášení.

  • Používejte GPP a GPC nyní

Proč nyní dodržovat zákony USA na ochranu soukromí?

Ochrana vašeho podnikání

CCPA, VCDPA, CAPAP atd. budou účinné od roku 2023 a musí být implementovány. Spolkový generální prokurátor nyní může udělovat pokuty na základě zákonů – v mnoha případech se tak již stalo. Neváhejte a zajistěte, aby vaše webové stránky nebo aplikace byly kompatibilní hned teď!

Ochrana vašich výdělků

Reklamní společnosti budou v roce 2023 spoléhat na nový standard IAB GPP. V Evropě se téměř žádná reklama neprodává bez evropského standardu – v USA jde trend stejným směrem. Pokud nepodporujete standard IAB GPP, přicházíte o příjmy z reklamy!

Ochrana pro vaše zákazníky

Zákazníci jsou stále kritičtější a stále více se ptají, jak společnosti nakládají s daty. Společnosti, které nerespektují své soukromí, ztrácejí důvěryhodnost, zákazníky i tržby. Ukažte svým zákazníkům, že vám na nich opravdu záleží!

Plaťte pouze za to, co používáte

Náš flexibilní cenový model

Conversionmanager CMP je levný a dostupný s flexibilním modelem: Platíte pouze za to, co používáte!

Basic

0
Trvale zdarma pro
web nebo aplikaci
  • 5 000 zobrazení / měsíc vč.
  • V souladu s GDPR
  • Předpřipravené návrhy
  • 1 procházení/týden
  • Podpora: vstupenky
  • další Pohledy lze rezervovat
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • A/B testování a optimalizace
  • další uživatelské účty

Beginner

19
Měsíčně pro
web nebo aplikaci
  • 100 000 zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,1  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • Přizpůsobitelné designy
  • 3 procházení/den
  • Podpora: vstupenky
  • A/B testování a optimalizace
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • další uživatelské účty
Velmi populární

Standard

49
Měsíčně po dobu až
3 webové stránky nebo aplikace
  • 1 milion zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,05  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 10 procházení/den
  • Podpora: Vstupenka a e-mail
  • další uživatelské účty

Agency

195
Měsíčně po dobu až
20 webových stránek nebo aplikací
  • 10 milionů zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 100 procházení/den
  • 10 dodatečných uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů

Enterprise

Na požádání
Měsíční cena dle individuální dohody
  • Jakékoli zobrazení / měsíc
  • další Zobrazení:0,02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • Jakékoli procházení/den
  • jakýkoli dodatek. uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů

Toto jsou důležité americké normy ochrany soukromí

Jaké zákony na ochranu údajů existují v USA?

Společnosti, které sídlí ve Spojených státech, podnikají nebo tam poskytují služby nebo jinak jednají s občany USA, budou pravděpodobně podléhat jednomu z mnoha zákonů na ochranu soukromí.

  • Na rozdíl od mnoha jiných zemí jsou zákony na ochranu dat v USA regulovány na státní úrovni – dokud neexistuje národní zákon na ochranu dat. Společnosti by si proto měly ověřit, zda nebo jaké federální zákony se na ně vztahují. Konkrétně to mohou být:

  • CCPA / CPRA – Kalifornie

    CCPA znamená kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů a byl uzákoněn v roce 2019. Platí to zejména v Kalifornii nebo ve vztahu k obyvatelům Kalifornie. „Aktualizací“ CCPA je CPRA nebo kalifornský zákon o ochraně osobních údajů. V rámci CPRA jsou upřesněny a zpřísněny některé předpisy.

  • VCDPA – Virginie

    VCDPA je zkratka pro Virginia Consumer Data Protection Act a odkazuje na společnosti, které podnikají ve státě Virginia nebo slouží obyvatelům tohoto státu. VCDPA bude „účinná“ od 1. ledna 2023 – tj. nejpozději od tohoto data ji musí společnosti zavést.

  • CPA – Colorado

    CPA nebo Colorado Privacy Act je zákon na ochranu soukromí státu Colorado. Stejně jako Virginia’s VCDPA je tento zákon účinný od 1. ledna 2023 a musí být implementován společnostmi sídlícími v Coloradu nebo zpracovávajícími data od obyvatel daného státu.

  • UCPA-Utah

    Zákon o ochraně dat ve státě Utah na západě Spojených států se nazývá UCPA nebo Utah Consumer Privacy Act. Na rozdíl od dvou výše uvedených zákonů vstoupí UCPA v platnost až 31. prosince 2023. Tento zákon se dotýká i všech společností, které zpracovávají určité množství dat (zde 100 000 ročně) od občanů státu.

  • CAPDP—Connecticut

    CAPDP (částečně CTPDP) je zkratka pro Connecticutský zákon o ochraně osobních údajů je federální zákon na ochranu dat ve státě Connecticut. Zákon vstoupí v platnost 1. července 2023 a ovlivní společnosti sídlící ve státě Connecticut, podnikající v něm nebo zpracovávající informace o občanech státu Connecticut.

  • Národní soukromí USA

    Kromě výše uvedených zákonů mají své vlastní zákony připravované různé další státy – některé z nich se očekávají již v roce 2023. Kromě toho existují různé přístupy k předpisům o ochraně osobních údajů na úrovni jednotlivých zemí, které platí ve Spojených státech.

Často kladené otázky

Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.

Kalifornský zákon na ochranu soukromí spotřebitelů

Kalifornský zákon o ochraně osobních údajů

Zákony již vstoupily v platnost.

Ano. Spolkový prokurátor už pilně rozdává pokuty. Nejvýraznějším případem je zatím Sephora s pokutou 1,2 milionu USD.

VCDPA znamená Virginia Consumer Data Protection Act.

VCDPA účinné od 1. ledna 2023.

CPA je účinná od 1. ledna 2023.

Colorado Privacy Act.

Zákon o ochraně soukromí spotřebitelů v Utahu.

UCPA vstoupí v platnost 31. prosince 2023.

CAPDP (někdy také CTPDP) je zkratka pro Connecticut Act Concerning Personal Data Privacy.

Zákon vstoupí v platnost 1. července 2023

Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!