Soubory cookie bannery pro vydavatele a vydavatele

potřeby a výhody

Jako vydavatel nebo provozovatel nakladatelství hraje ochrana dat významnou roli minimálně od GDPR. Soubory cookie a další sledovače vyžadují výslovný souhlas vašich uživatelů. To platí i pro změněné zákony na ochranu údajů v některých státech USA, které vstoupí v platnost v roce 2023. Naše jméno mluví za vše. S naším Správcem souhlasu se soubory cookie pro vydavatele jste na bezpečné straně – a to i na mezinárodní úrovni s novým Standard IAB GPP.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

je vyžadováno přihlášení

Souhlas se soubory cookie pro vydavatele a právní pozadí

  • Co uživatelé na vašem webu dělají, je soukromá věc. Spolkový soudní dvůr (BGH) proto rozhodl, že soubory cookie, které jsou shromažďovány pro účely průzkumu trhu a reklamy , obecně vyžadují informovaný souhlas uživatele. Tento rozsudek staví vydavatele před dvojí dilema. Na jedné straně je zde otázka praktické realizace; na druhé straně samozřejmě problém příjmů z reklamy , které se stejně snižují . Pokud uživatelé svůj souhlas odmítnou, efektivita klasických online marketingových aktivit zůstává neprůhledná. Přidružené společnosti vyskakují a lze je získat méně. Proto poskytujeme řešení, která respektují soukromí , ale vyzývají zákazníky, aby souhlasili s reklamními soubory cookie.
  • Zajišťujeme transparentnost. Naše řešení souborů cookie pro vydavatele jsou zaměřena na provozovatele portálů, kteří chtějí hrát na jistotu. A chcete hrát ústřední prvek důvěry s naším systémem správy souhlasu. Protože je jedno, zda se jedná o internetový obchod nebo zpravodajský portál. Důvěra je vždy základem ekonomického úspěchu. Dokazují to i studie na internetu. A to, co platí pro internetové obchody, je pro vydavatele vždy otázkou vážnosti. Pokud čtenář udělí váš souhlas, můžete data legálně ukládat a vyhodnocovat. Ve výsledku tyto informace poskytují prognostickou přidanou hodnotu. Jak se uživatelé dostanou na váš web? Co se čte, které články jsou sdíleny? To je naše poslání, které pro vás také realizujeme. Technicky a právně aktuální.

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

přehled a potřeby

Správce souhlasu se soubory cookie pro vydavatele

  • Důvody

    Důvody pro zapojení správců souhlasu jsou jasné. Při každém provozu webové stránky je nutné zpracovat údaje. To platí nejen pro reklamní účely vydavatele, ale také pro každodenní provoz.

  • Dobrá řešení souborů cookie pro vydavatele lze snadno integrovat do webových stránek. Intuitivní ovládání je předpokladem pro možnost nastavit obsah souborů cookie pro vydavatele bez velkých technických znalostí.
  • Správa souhlasu v souladu s IAB

    Je zaveden standardizovaný rámec pro získání souhlasu vašich návštěvníků právně bezpečným způsobem. V dubnu 2018 to představilo průmyslové sdružení IAB Europe (International Advertising Bureau).

    Takzvaný IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) má zajistit, aby souhlas byl standardizován v celém odvětví. Transparentnost je základ a konec všeho. Veškerá profesionální reklama a online marketingová opatření zahrnují data od různých poskytovatelů služeb.

  • Tím je úkol složitý: informace o souhlasu návštěvníků musí zůstat sledovatelné v rámci celého online marketingového procesu. Zvládáme tuto složitost a převádíme problém integrace dat do uživatelsky přívětivého a právně bezpečného prostředí.
  • IAB GPP – nový technický Standard

    IAB GPP (Global Privacy Platform) je dalším vývojem IAB TCF v2. Vývoj se stal nezbytným pro přizpůsobení se změnám v mezinárodních zákonech na ochranu údajů. Od roku 2023 to bude zahrnovat legislativa amerických států Kalifornie (CCPA/CPRA), Virginie (VCDPA), Colorado (CPA), Utah (UCPA) a Connecticut (CAPDP) a také americké národní soukromí.

    Bez legálně vyhovujících aplikací pro přihlášení/odhlášení na webových stránkách nebo v aplikacích hrozí osobám odpovědným za web vysoké pokuty. CMP od consentmanager již má technické požadavky na provedení nezbytných nastavení.

  • Požadavky společnosti Google na reklamy v EHP a Spojeném království

    consentmanager je jednou z prvních společností , které splňují požadavky společnosti Google na platformy pro správu souhlasu (CMP) s integrovaným rámcem TCF pro zobrazování reklam v EHP a Spojeném království . consentmanager zde vystupuje jako důvěryhodný nástroj, který zajišťuje nejvyšší standardy pro dodržování předpisů a správu souborů cookie. Splnění těchto požadavků je pro vydavatele důležitou zárukou , že CMP, který používají, splňuje kritéria ochrany soukromí společnosti Google. Tento požadavek je důležitý zejména pro partnery využívající produkty společnosti Google pro majitele stránek – Google AdSense, Ad Manager nebo AdMob .

Další úroveň souhlasu a správa souborů cookie

funkce správce souhlasu

A/B testování

Vestavěné A/B testování a automatická optimalizace pomáhají zobrazovat vašim návštěvníkům ten nejlepší design.

Cookie Crawler

Náš vestavěný prohledávač souborů cookie automaticky prohledá váš web a najde všechny soubory cookie.

Optimalizováno pro stolní počítače, mobilní zařízení, AMP, inApp Android a iPhone/iOS

Jako jedno z mála řešení lze náš CMP integrovat do všech zařízení a funguje se všemi velikostmi obrazovek.

Bezpečně v Evropě

Všechna data uchováváme v chráněných databázích a výhradně na serverech v Evropě.

blokování reklam

Naše CMP může automaticky zablokovat nebo pozdržet všechny reklamy na vašem webu, dokud návštěvník nedá souhlas.

Dodržování zákonů USA na ochranu soukromí

Svou CPM podporuje Souhlasmanager aktuální změny (2023) v zákonech o ochraně dat v amerických státech Kalifornie, Virginie, Colorado, Utah a Connecticut. Nově vyvinutý technický standard IAB GPP (Global Privacy Platform) zajišťuje právně bezpečnou integraci nastavení opt-in a opt-out na mezinárodní úrovni.

Naše balíčky pro vydavatele a vydavatele

Basic

0
Trvale zdarma pro
webová stránka
  • 5 000 zobrazení / měsíc vč.
  • V souladu s GDPR
  • Předpřipravené návrhy
  • 1 procházení/týden
  • Podpora: vstupenky
  • další Pohledy lze rezervovat
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • A/B testování a optimalizace
  • další uživatelské účty

Beginner

19
Měsíčně pro
webová stránka
  • 100 000 zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,1  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • Přizpůsobitelné designy
  • 3 procházení/den
  • Podpora: vstupenky
  • A/B testování a optimalizace
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • další uživatelské účty
Velmi populární

Standard

49
Měsíčně po dobu až
3 webové stránky nebo aplikace
  • 1 milion zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0,05  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 10 procházení/den
  • Podpora: Vstupenka a e-mail
  • další uživatelské účty

Agency

195
Měsíčně po dobu až
20 webových stránek nebo aplikací
  • 10 milionů zobrazení / měsíc vč.
  • další Zobrazení:0.02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • 100 procházení/den
  • 10 dodatečných uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů

Enterprise

Na požádání
Měsíční cena dle individuální dohody
  • Jakékoli zobrazení / měsíc
  • další Zobrazení:0.02  / 1000
  • V souladu s GDPR
  • CMP kompatibilní s IAB TCF
  • standard IAB GPP
  • Přizpůsobitelné designy
  • A/B testování a optimalizace
  • Jakékoli procházení/den
  • jakýkoli dodatek. uživatelské účty
  • Podpora: Vstupenka, e-mail a telefon
  • Správce osobních účtů

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

Výhody správců souhlasu se soubory cookie pro vydavatele

Se vší uživatelsky přívětivou přípravou: S naším správcem souhlasu se soubory cookie pro vydavatele je samozřejmě prioritou soulad s právními předpisy. Specifikace IAB TCF v2 – pozměněná verze GDPR Transparency and Consent Framework (TCF) – jsou zde závazné. Prostřednictvím tohoto rámce jsou přenášeny signály souhlasu mezi vydavateli a poskytovateli třetích stran, jako je Google, Taboola nebo Xandr. Tím je zaručen základní požadavek na to, abyste vůbec mohli online marketing provozovat profesionálně.

Na tento Standard navazuje nová platforma Global Privacy Platform (GPP) od IAB. Pomáhá vydavatelům a vydavatelstvím na celosvětové úrovni dodržovat zákony při implementaci tam platných zákonů o ochraně údajů. Od roku 2023 se to bude týkat konkrétně nových předpisů o ochraně údajů v některých státech USA. consentmanager již nabízí nový Standard , který poskytuje vydavatelům a vydavatelům lepší pozici na trhu.

Zvažujeme také kreativní řešení. Například předplatné PUR. Stejně jako u online portálu „Spiegel“ nebo rakouského „ Standard “ si uživatelé mohou vybrat, zda bude poskytnuta omezená verze bez reklamy nebo placený přístup.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

consentmanager samozřejmě pracuje také s…

CMP pro vydavatele

Využijte výhod našeho správce souhlasu pro majitele stránek. A to hned v několika ohledech. Jako technická platforma automatizují proces získávání souhlasu v souladu se zákonem. V souladu s pokyny GDPR a v souladu s nejnovějšími rozsudky, jako jsou například bannery cookie. Podporujeme také internacionalizaci. Se speciálními řešeními, která berou v úvahu soulad s mezinárodními směrnicemi , jako je CCPA.

Další klíčovou výhodou správců souhlasu pro vydavatele je, že takový nástroj pomáhá zachovat a zvýšit příjmy z reklamy. Důvodem je mimo jiné to, že významní inzerenti umísťují svou reklamu pouze na weby splňující GDPR .

Co nás odlišuje

Orientace na zákazníka prostřednictvím transparentnosti

  • To, co vám nabízíme, předáváte i svým zákazníkům. Naši správci souhlasu se soubory cookie pro vydavatele představují nejmodernější řešení, se kterými komunikujete jednu věc: bezpečnost a ochranu dat bereme vážně. To, co chtějí uživatelé na vašem webu zanechat, zůstává transparentní. Od začátku. V důsledku toho jsou naše systémy správy souhlasu se soubory cookie ústředním bodem vytváření vztahů se zákazníky založených na důvěře .
  • Responzivní a přizpůsobivý design je samozřejmostí u moderních řešení souborů cookie pro vydavatele. Vzhled banneru se souhlasem se přizpůsobí příslušnému operačnímu systému (např. Windows, iOS nebo Android) a hodí se do různých formátů obrazovky. To je náš příspěvek k optimální uživatelské zkušenosti na všech standardních zařízeních
  • Orientace na zákazníka pro nás také znamená: Řešení pro správu souhlasu musí být také snadno a nenápadně integrováno do stávajících webových stránek z hlediska designu . Tak, aby byl zachován harmonický celkový vzhled a návštěvníci získali důvěryhodný dojem z každého formátu. Nezáleží na tom, zda je to na smartphonu, iPadu nebo tabletu s Androidem. To je náš příspěvek k optimální uživatelské zkušenosti na různých koncových zařízeních. A žil orientací na zákazníka.

Často kladené otázky

Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.

Standard IAB GPP nabízí vydavatelům a vydavatelům technické požadavky, aby jejich webové stránky nebo aplikace byly v souladu s ochranou dat. Důraz je kladen na mezinárodní aspekt. IAB GPP se používá konkrétně v souvislosti s novými zákony na ochranu osobních údajů, jako například v různých státech USA. Firmám, které zákon nedodrží, hrozí vysoké pokuty, které může uložit federální státní zástupce.
Využití nového standardu navíc zajišťuje vydavatelům a vydavatelům budoucí příjmy z inzerce, protože bez nového standardu nebude online reklama nabízena a prodávána v následujících měsících ani v Evropě, ani v USA. A samozřejmě hlavní roli hrají i jednotliví zákazníci. Uživatel se se souhlasem se svými údaji stává stále restriktivnějším, pokud si nemůže být jistý, že s nimi společnosti budou nakládat v souladu se zákonem.

V každém případě strategie souhlasu se soubory cookie zahrnuje použití banneru souhlasu. Dobře promyšlený Cookie ConsentManager pro vydavatele pomůže vyhnout se právnímu riziku. Dále byste měli zajistit, aby vaše prohlášení o ochraně údajů bylo pravidelně aktualizováno v souladu s požadavky Evropského soudního dvora (ESD). To zahrnuje také zásady používání souborů cookie s vašimi informacemi o funkci souborů cookie a přístupových právech.

Cookie ConsentManagers pro vydavatele jsou softwarová řešení pro právně bezpečný souhlas s používáním cookies. Návštěvníkům hrají banner. To žádá návštěvníky, když navštíví web, o souhlas s používáním souborů cookie. To se děje ještě předtím, než zákazníci uvidí skutečný obsah. Návštěvníci mohou souhlas odmítnout nebo jej do určité míry povolit.

Pokud uživatelé odmítnou svůj souhlas, nebudou předány žádné odpovídající údaje. Kromě toho jsou vyžadovány soubory cookie, které jsou pro provoz webu technicky nezbytné. Všechny ostatní soubory cookie musí být blokovány.

Od roku 2018 směrnice EU o ochraně údajů vyžadují, aby byli návštěvníci webových stránek požádáni o souhlas ještě předtím, než web nastaví soubory cookie a další sledovače. V minulosti mnoho poskytovatelů webových stránek interpretovalo požadavek jako neúčast. Soubory cookie byly obecně nastaveny, zatímco uživatelé museli nejprve vznést námitky. To se mění s přihlášením, které je nyní výslovně poskytnuto: Soubory cookie lze nastavit pouze v případě, že uživatelé (např. prostřednictvím správce souhlasu s cookies pro vydavatele) dali svůj souhlas.

Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!