Upravený banner souboru cookie obchodu

Nástroj pro jednoho
Ochrana dat v souladu s GDPR

Upravený Shop nebo upravený systém eCommerce shop je open source software obchodu, který existuje od konce roku 2008. Od té doby se systém prodejen neustále vyvíjí a stává se stále oblíbenějším. Těžištěm systému prodejen je bezpečnost, snadné ovládání a především stabilita. Zajištění souladu vašeho upraveného obchodu s GDPR je Nepostradatelné pro právně zabezpečený provoz obchodů. S upraveným oznámením o cookies obchodu od správce souhlasu můžete tento požadavek snadno implementovat.

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy...

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Upozornění: Přestože ConsentManager CMP nabízí mnoho funkcí, jako je blokování kódů třetích stran a souborů cookie, ne všichni naši zákazníci využívají všechny funkce. Neposuzujte prosím naše funkce pouze podle toho, jak naši zákazníci používají náš nástroj.

Upravený obchod na první pohled

Upravený software eCommerce je systém bezplatného obchodu, který byl vyvinut pod licencí GPL (GNU General Public License). Modifikovaný eCommerce byl dříve známý jako xtcModified. Od první prezentace v roce 2008 dochází k neustálému dalšímu vývoji. Vývojový tým za upraveným eCommerce neustále aktualizuje a optimalizuje systém obchodu. Zákazníci a uživatelé by měli najít bezchybný systém obchodu, který nabízí nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Díky co nejrychlejší a nejrychlejší reakci na nové podmínky na trhu by měl být systém obchodu vždy aktuální a měl by zajistit, aby jeho uživatelé zůstali konkurenceschopní. Vývojáři za modifikací přikládají zvláštní důležitost jednomu stabilní program, bezpečnost a snadná manipulace.

Upravený software eCommerce má četné šablony a šablony návrhů, které lze snadno přizpůsobit. Vzhledem k tomu, že se jedná o řešení s otevřeným zdrojovým kódem, upravené žije mimo jiné z jednoho silná a aktivní komunita. Toto funguje společně na vylepšeních, rozšířeních a nových funkcích. Tato komunita je také zodpovědná za rychlou a dlouhodobou údržbu systému obchodu tak, aby mohl být dlouhodobě spolehlivě provozován. Komunita dále pravidelně vyvíjí různé demo obchody z různých odvětví ekonomiky a odvětví ve spolupráci s uživateli a vydavateli systému shop. Jako provozovatel obchodu tedy těžíte z již existujících vhodných řešení pro vlastní společnost.

Jako uživatel nebo provozovatel obchodu máte možnost podílet se na vývoji open source řešení. Tímto způsobem se můžete například podílet na vývoji nových funkcí nebo vylepšení ve fóru.

Účast řady externích společností umožňuje také nabídku mnoha doplňkových služeb. Ty lze integrovat do upraveného eCommerce. Tyto a další možnosti umožňují a téměř neomezené možnostibudovat a neustále rozšiřovat svůj vlastní systém obchodů.

Upravený Shop mohou v zásadě používat společnosti jakéhokoli odvětví a velikosti, které jsou aktivní v online obchodování. Je třeba poznamenat, že Využití know-how vyžaduje. Pro drobné změny a přizpůsobení jsou nutné zásahy. Vzhledem k aktivní komunitě je však k dispozici dostatek pomoci. Vlastní wiki systém a fórum společnosti pomáhají uživatelům rychle se zorientovat. Je však třeba počítat s určitou dobou zaškolení, dokud váš vlastní obchod nebude splňovat vaše vlastní požadavky a potřeby.

To se zvyšuje s funkčností a množstvím shromážděných dat Důležitost implementace správy souborů cookie v souladu se zákonem. V tomto okamžiku hraje důležitou roli upravené upozornění na cookie obchodu.

Udělejte upravený obchod v souladu s GDPR:

Upravené upozornění na soubory cookie obchodu

Každý provozovatel upravené stránky obchodu je povinen uvést svůj upravený obchod do souladu s GDPR. To také zahrnuje správu souhlasu s cookies ve smyslu a Souhlas s používáním cookies. Cookies (které nejsou technicky nutné) lze v zásadě nastavit pouze v případě, že k tomu vaši uživatelé dali jednoznačný a výslovný souhlas. Vyplývá to nejpozději z rozsudku ESD (Evropského soudního dvora) na téma cookies. Praktická realizace souhlasu musí proběhnout prostřednictvím double opt-in. Při návštěvě vašeho obchodu proto musí mít vaši návštěvníci možnost vyjádřit souhlas se shromažďováním upravených cookies obchodu nebo je odmítnout. To lze implementovat pomocí upraveného upozornění na cookie obchodu. Na jedné straně musí tento banner obsahovat jasné označení typu a rozsahu shromažďování a zpracování souborů cookie. Kromě toho musí upravené oznámení o souborech cookie obchodu poskytovat vašim uživatelům možnost souhlas udělit nebo odmítnout. Koordinace upraveného obchodu a GDPR je možná pouze s tímto opt-inem.

Ve smyslu právně bezpečné implementace souhlasu s cookies, Správce souhlasu se soubory cookie použití. Poskytovatelé CMP (Consent Management Providers) to nabízejí. Pomáhají zajistit, aby uživatelé měli možnost souhlasu pokaždé, když navštíví vaši upravenou stránku obchodu. Nastavení prvního souboru cookie je povoleno pouze po udělení souhlasu.

Je váš web kompatibilní? Zjistěte to pomocí našeho kontrolního seznamu

Stáhněte si kontrolní seznam

balíčky

základní

Zdarma

  • přehled
  • Max. zobrazení stránky za měsíc

    5 000
  • Další zobrazení stránky (cena za 1000)

    nemožné
  • Max. webové stránky / max. Aplikace

    1
  • V souladu s GDPR

  • Návrhy / úpravy
  • Předpřipravené návrhy / začněte hned

  • Prohledávač souborů cookie
  • Prohledávače za týden

    1
  • Podpora / SLA
  • Podpora lístkem

výchozí
pryč

49 €
za měsíc

  • přehled
  • Všechny funkce základního balíčku plus:

  • Zobrazení stránky / měsíc v ceně

    1 000 000
  • Další zobrazení stránky (cena za 1000)

    0,05 €
  • CMP kompatibilní s IAB TCF

  • Max. webové stránky / max. Aplikace

    3
  • Návrhy / úpravy
  • Všechny funkce základního balíčku plus:

  • Logo vaší společnosti

  • Tvorba vlastních návrhů

    3
  • Změňte texty

  • A/B testování a optimalizace

  • Prohledávač souborů cookie
  • Prohledávače za den

    10
  • Podpora / SLA
  • Podpora lístkem

  • Podpora e-mailem

Agenturapryč

195 €
za měsíc

  • přehled
  • Všechny funkce standardního balíčku plus:

  • Zobrazení stránky / měsíc v ceně

    10 000 000
  • Další zobrazení stránky (cena za 1000)

    0,02 €
  • Max. webové stránky / max. Aplikace

    20
  • Návrhy / úpravy
  • Tvorba vlastních návrhů

    20
  • A/B testování a optimalizace

  • Uživatelské účty
  • Všechny funkce standardního balíčku plus:

  • Další uživatelské účty

    10
  • Uživatelská práva

  • Prohledávač souborů cookie
  • Prohledávače za den

    100
  • Podpora / SLA
  • Podpora lístkem

  • Podpora e-mailem

  • Podpora po telefonu

Podnikpryč

Kontaktujte nás

  • přehled
  • Všechny funkce balíčku agentury plus:

  • Zobrazení stránky / měsíc v ceně

    35 000 000
  • Další zobrazení stránky (cena za 1000)

    0,02 €
  • Max. webové stránky / max. Aplikace

    neomezený
  • Návrhy / úpravy
  • Tvorba vlastních návrhů

    jednotlivě
  • Uživatelské účty
  • Všechny funkce standardního balíčku plus:

  • Další uživatelské účty

    jednotlivě
  • Uživatelská práva

  • Prohledávač souborů cookie
  • Prohledávače za den

    300
  • Podpora / SLA
  • Podpora lístkem

  • Podpora e-mailem

  • Podpora po telefonu

  • Vyhrazená podpora

  • SLA

    99,91 TP1T
  • Bílý štítek
  • Řešení s bílým štítkem

  • Odstranění loga agreementmanager.net

  • CMP s vlastní doménou

    Modified Shop Cookie Poznámka: Potřeby a požadavky

    V podstatě každý obchodní web (včetně internetových obchodů) potřebuje záznam cookies. Potřeba přesahuje technicky nezbytné soubory cookie. Nástroje pro analýzu a sledování také pracují se soubory cookie. Bez těchto nástrojů je těžké si představit konkurenční internetový obchod. V zásadě musí být pro téměř každý sběr dat vytvořen samostatný soubor cookie. Používání cookies vyžaduje výslovný souhlas vašich uživatelů. Nejpozději od rozhodnutí ESD je tedy nezbytné tento souhlas získat. To lze implementovat pomocí jasného upozornění na upravené soubory cookie. Toto oznámení ve formě banneru dává uživatelům možnost přijmout nebo odmítnout technicky nepotřebné soubory cookie.

    Dobře upravené upozornění na soubor cookie obchodu lze v ideálním případě snadno integrovat do obchodu, aniž by došlo k omezení funkčnosti. Správa souhlasu by měla být vždy bez technických překážek být akceschopný. V Výběr správce souhlasu stále byste měli věnovat pozornost rozhraním k jiným systémům a řešením, která mohou být použita. Pokud jste mezinárodní dodavatel, mnohojazyčnost upozornění na upravený soubor cookie obchodu je velmi důležitá. Po úspěšné integraci kódu pro Cookie Consent do vašeho upraveného eCommerce obchodu je automaticky zablokován každý cookie, který není nezbytně nutný. Soubory cookie jsou shromažďovány a analyzovány pouze po udělení souhlasu.

    Zůstaň aktualní!

    Odebírat novinky

    Správa souhlasu se soubory cookie: standardy a funkčnost

    Vytvořil se rámec pro získávání informací o shromažďování a zpracování souborů cookie. Zveřejnila to průmyslová asociace IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Rámec se nazývá Transparency and Consent Framework (TCF) a etabloval se jako standard, který se používá pro správce souhlasu se soubory cookie. Rámec byl původně představen v dubnu 2018 a jeho cílem je standardizovat shromažďování souhlasu se soubory cookie. Revidovaná verze TCF 2.0 byla představena v květnu 2020.

    Rámcový nárok existuje v Sledování všech informací o souhlasu uživatele. Děje se tak v celém řetězci doručování zobrazované reklamy. V zásadě jsou všichni poskytovatelé služeb a další osoby zapojené do tohoto procesu závislé na informaci, že souhlas byl nebo nebyl dán. Na zobrazování reklamních bannerů se podílí velké množství poskytovatelů služeb.

    Nejprve bylo stanoveno a Správce souhlasu se soubory cookie založený na IABzda uživatel udělil souhlas či nikoli. Následně se určí, které cookies a v jakém rozsahu byla schválena opatření ke zpracování. Toto určení souhlasu je základem pro vygenerování řetězce souhlasu. To je také vytvořeno v cookie. To také umožňuje ostatním poskytovatelům správy souhlasu číst souhlas uživatele.

    Téměř každá komerčně zaměřená stránka obchodu shromažďuje prostřednictvím cookies různé údaje, které vyžadují schválení. Se sběrem takových dat je spojeno i použití jednoduchého analytického nástroje. Jako online prodejce, který oslovuje evropské zákazníky a shromažďuje uživatelská data prostřednictvím stránky obchodu, je jedním z nich Koordinace modifikačního obchodu a GDPR je tedy naprosto nezbytná. První technicky nepotřebný soubor cookie lze nastavit pouze po udělení výslovného souhlasu.

    Upravené oznámení o souborech cookie obchodu a jeho výhody

    Použití upraveného oznámení o cookies Shop je důležitým krokem k zajištění toho, že upravený Shop je v souladu s GDPR. Dobrý správce cookies má však pro provozování obchodu řadu dalších výhod. To zahrnuje pozitivní uživatelskou zkušenost a delší dobu pobytu. Dobrý upravený obchod je přesně podle potřeb vaší cílové skupiny zarovnaný. Cílem je mít skvělou uživatelskou zkušenost.

    Délka pobytu a míra přijetí

    Uživatelskou zkušenost lze rozdělit na metriky, jako je např Míra přijetí a míra okamžitého opuštění vyjádřit. Oba parametry úzce souvisejí s dobou, kterou uživatelé na webu stráví. Míra okamžitého opuštění by měla být co nejnižší, zatímco míra přijetí by měla být co nejvyšší.

    Můžete to udělat s dobrým správcem souhlasu Realizace vyšší míry přijetí a nižší míry okamžitého opuštění. V důsledku toho se prodlužuje délka pobytu vašich zákazníků nebo návštěvníků. Zvyšuje se tak pravděpodobnost konverze, například v podobě nákupu nebo jiné transakce. Důležitých cílů získávání zákazníků a trvalé věrnosti zákazníků lze dlouhodobě dosáhnout pouze s nízkou mírou okamžitého opuštění. Upravené upozornění na cookie obchodu pomáhá dosáhnout nižší míry okamžitého opuštění a vyšší míry přijetí. Upozornění na upravený soubor cookie obchodu tak významně přispívá k plnému využití potenciálu vašeho upraveného obchodu v souladu s GDPR.

    Výhody lze nalézt jak na vaší straně jako provozovatele obchodu, tak na straně vašich zákazníků. I když si zákazníci mohou být jisti, že jejich potřeby v oblasti soukromí jsou brány vážně, vy z toho máte prospěch Právní jistota při provádění. Tato pozitivní uživatelská zkušenost umožňuje zákazníkům zůstat déle a zvyšuje míru konverze. Stejně tak přichází i toto pozitivní uživatelská zkušenost spokojenosti zákazníků výhoda. To má zase vliv na loajalitu zákazníků a přispívá k tomu, že se k vám zákazníci budou rádi vracet. Pozitivní uživatelská zkušenost je výhodná i s ohledem na optimalizaci pro vyhledávače (SEO): Vzhledem k tomu, že vyhledávače zahrnují uživatelskou zkušenost do hodnocení, pozitivní zkušenost může mít příznivý vliv na pozici v seznamech výsledků vyhledávání.

    S dobrým správcem souhlasu máte neustálý přehled o aktuální míře přijetí a okamžitého opuštění ve vašem online obchodu v reálném čase. Získáte tak přehled o aktuálním chování vašich zákazníků při návštěvě vašeho obchodu kdykoli. S tímto cenným náhledem na aktuální chování zákazníků získáte také jeden důležitý závěr o možném optimalizačním potenciálu.

    mezinárodnost

    Vícejazyčné upozornění na upravené soubory cookie obchodu

    Pokud máte a Obchod s mezinárodním zaměřením mnohojazyčnost je základním požadavkem. Většina provozovatelů obchodů cílí své obchody na zákazníky v různých jazycích a v různých zemích. Upravené upozornění na soubor cookie obchodu by proto mělo být vždy možné zobrazit v několika jazycích, alespoň v jazycích zemí oblasti GDPR. Správce souhlasu je vhodný pro více než 30 jazyků a může automaticky zobrazovat upravené upozornění na cookie obchodu vašim zákazníkům v jejich jazyce.

    Schopnost reagovat

    Přizpůsobení různým koncovým zařízením a operačním systémům

    S ohledem na rozšířené používání mobilních zařízení a častý mobilní přístup do obchodů, jeden responzivní přizpůsobení prezentace obsahu webu dnes standardní. To platí také pro zobrazení oznámení o změněných cookies obchodu. Veškerý obsah se musí přizpůsobit použitému zařízení a také operačnímu systému a velikosti obrazovky. Typ zobrazení ve správci souhlasu s cookies je automaticky nastaven na zařízeních používaných vašimi zákazníky, ze kterých přistupují do vašeho obchodu. Vzhled se přizpůsobí příslušnému operačnímu systému (např. Android nebo iOS) i použitému zařízení (např. smartphone nebo tablet). Tímto způsobem je Správce souhlasu pro všechna běžná zařízení vhodné a upravené upozornění na soubor cookie obchodu lze použít téměř ve všech situacích. Bez ohledu na typ přístupu je zajištěn soulad upraveného obchodu s GDPR.

    Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů...


    Oznámení o změněných souborech cookie obchodu:

    Další výhody na první pohled

    Řadu možností vám nabízí i využití promyšleného správce souhlasu přizpůsobitelné možnosti designu. Upravené upozornění na soubor cookie obchodu lze individuálně navrhnout a přizpůsobit tak například vaší vlastní firemní identitě.

    Kromě toho vám poskytovatel správy souhlasu nabízí výhody AdBlockings. To znamená, že veškerým reklamním materiálům použitým na webových stránkách obchodu lze účinně zabránit, dokud vaši návštěvníci nedají souhlas.

    Kromě ochrany dat a koordinace upraveného obchodu a GDPR nadále přispívá správce souhlasu Bezpečnost dat na. Chráněné uložení informací je možné na (výhradně evropských) serverech. Automatické aktualizace správce souhlasu navíc zajišťují, že aktuální bezpečnostní standardy jsou vždy na místě.

    Další výhodu lze nalézt v integrované testovací postupy A/B. Testování A/B se používá k nalezení optimálního nastavení (například nejlepšího možného designu) pro upravené upozornění na cookie obchodu. Tím se automaticky optimalizuje banner cookie.

    FAQ

    S upraveným upozorněním na cookie obchodu můžete hrát bannerkterý výslovně žádá o souhlas. Jakmile potenciální zákazník navštíví váš web, bude konfrontován s bannerem. První technicky nepotřebný soubor cookie lze nastavit pouze po udělení souhlasu. Jde o implementaci opt-in procedury, která je poskytována a nezbytná s ohledem na koordinaci upraveného obchodu a GDPR nejpozději od rozhodnutí ESD.

    V zásadě povoleno technicky nezbytné soubory cookie i bez souhlasu být nastaven. Všechny ostatní vyžadují výslovný souhlas. První nepodstatný soubor cookie lze nastavit až poté, co se váš návštěvník přihlásí.

    Pokud návštěvník odmítne souhlas s používáním cookies, tyto cookies nebudou nastaveny. S tím máte kupř žádná data sledování nebo analýzy více, protože tyto nejsou shromažďovány ani převáděny. Upravené upozornění na soubor cookie obchodu jako banner obsahuje několik možností o typu a rozsahu souhlasu.

    CMP

    Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

    Pokud si nejste jisti, zda CMP potřebujete nebo ne, kontaktujte nás – pomůžeme vám najít správné řešení pro vaši společnost!

    Kontakt