Proč byste měli věřit naší alternativě Quantcast

Americká společnost Quantcast je celá o reklamních technologiích. Správci obsahu cookies jsou v této oblasti nepostradatelní. Zde společnost nabízí jako řešení Quantcast Choice. Příslibem je soukromí, transparentnost a zvýšená důvěra spotřebitelů.

Nástroj tak slouží k ochraně a maximalizaci příjmů z reklamy. A optimalizace míry schvalování. Ale proč se toulat daleko, když dobro je tak blízko? My ve společnosti Consentmanager vám garantujeme alternativu Quantcast Made in Germany v souladu s DSGVO. Levné, jednoduché a proto velmi přátelské k zákazníkům. Využíváte řadu výhod:

  • Náš nástroj se snadno integruje
  • Naše serióznost, transparentnost a uživatelská přívětivost zajišťují vysokou míru přijetí
  • Náš plugin automaticky blokuje soubory cookie, pokud si to přejete
  • Náš správce souhlasu je v souladu s CCPA a GDPR
Cookie Banner

Pomohli jsme již více než 25 000 webům splnit požadavky GDPR, TTDSG a ePrivacy

Mezi naše klienty patří některé z největších webových stránek a nejznámější značky na světě.

… a mnoho dalších.

Alternativa Quantcast

  • Automatické procházení souborů cookie díky naší alternativě Quantcast

    Pokud se rozhodnete používat Consentmanager jako provozovatel webu, máte k dispozici mnoho funkcí našeho nástroje. Integrovaný robot cookie každý den automaticky prochází vaše webové stránky a provádí kontrolu souladu s GDPR . O nových souborech cookie poskytovatele budete okamžitě informováni, abyste mohli okamžitě zakročit.
    Kromě toho robot cookie také automaticky klasifikuje existující soubory cookie .

    Alternativa Quantcast s motivy a přizpůsobením

    Banner cookie by měl odpovídat vaší webové stránce. Proto vám Consentmanager nabízí možnost přidat logo vaší společnosti na váš cookie banner. Díky našim hotovým návrhům můžete začít hned. Nechybí ani možnost tvorby vlastních návrhů . Změňte velikost písma, barvu, styl, tlačítka, pozadí, mezery a ohraničení vašeho banneru cookie a vyberte si z několika pozic polí.

  • Texty bannerů v mnoha jazycích

    V Consentmanager jsou texty pro banner cookie k dispozici ve více než 30 jazycích . Pokud chcete, můžete provést volitelné úpravy textu.

    Snadná integrace

    Cookie robot Consentmanager lze snadno integrovat do vašich webových stránek . Je vhodný i pro mobilní weby s responzivním designem i weby AMP.

    Vysoká kompatibilita

    Další výhodou této alternativy Quantcast je její vysoká kompatibilita. Robot cookie je kompatibilní s produkty Google, jako je Google AdSense a Google DFP . Totéž platí pro Google Analytics a Google Tag Manager. Všestrannost robota cookie se odráží také ve skutečnosti, že bezproblémově spolupracuje se Správcem značek i se všemi platformami pro správu dat (DMP) a reklamními servery. Souhlas je zaslán SSP, DSP, AdExchanges a TradingDesks. Podpora pro Google ATP list (Google Approved Third Party Vendors) a pro Facebook Pixel / Remarketing je praktická i pro provozovatele webových stránek.

Doporučeno právníky a úředníky pro ochranu osobních údajů

Přehledné přehledy

Jako alternativu Quantcast nabízí Consentmanager’s Cookie-Robot také velké množství filtrů . Zobrazení stránek jsou filtrována podle domény, země, tématu, OS, prohlížeče, zařízení a data. Aby provoz probíhal bez problémů, je třeba nejprve získat souhlas uživatele. To se provádí prostřednictvím obrazovky souhlasu. Můžete sledovat míru okamžitého opuštění a zjistit, proč určití uživatelé stránku rychle opouštějí, aniž by provedli nákup. Díky funkci exportu lze všechna data bez problémů vyhodnotit.

Consentstatistiken & Reports für Agenturen

Co jsou soubory cookie webových stránek?

  • Pravděpodobně jste obeznámeni se situací: jakmile vyvoláte webovou stránku nebo internetový obchod, objeví se banner. Píše se tam něco o sušence – počkat, nebyly ty sušenky anglicky? Když se cookies objeví na webové stránce, nejsou to chutné sušenky, ale malé textové soubory, které jsou uloženy v mezipaměti v počítači uživatele .

  • Existují různé typy souborů cookie. Takzvané soubory cookie relace jsou nezbytné pro správné fungování webu a umožňují uživatelům zůstat přihlášeni po určitou dobu . To je případ například internetového bankovnictví. Jakmile relace skončí, soubory cookie relace se vymažou. Tyto soubory cookie jsou užitečné zejména pro internetové obchody :

  • Pokud potenciální zákazník vloží zboží do nákupního košíku, toto se uloží. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že se zákazník vrátí a objedná. Navíc se díky cookies uživatelé nemusí při návštěvě stejné webové stránky znovu přihlašovat.

  • Existují však také „špatné“ soubory cookie: sledovací soubory cookie vyhodnocují chování uživatele při surfování a někdy shromažďují osobní údaje. Ve skutečnosti by tyto soubory cookie měly umožnit aktivaci personalizované reklamy. Proto jsou sledovací soubory cookie mezi obchodníky tak oblíbené.

  • Díky sledovacím cookies můžete jako provozovatel webu lépe analyzovat chování svých zákazníků. Co je ale výhodné pro vás, působí na vaše zákazníky bohužel spíše nevýhodně. Sledovací soubory cookie se mohou rychle stát právním rizikem. Soubory totiž shromažďují spoustu informací o jednotlivých uživatelích.

  • Často se stává, že sledovací soubory cookie jsou nastaveny poskytovateli třetích stran, kteří tímto způsobem sledují chování spotřebitelů po několik let. Zajišťujeme transparentnost. Naše řešení souborů cookie pro vydavatele jsou zaměřena na provozovatele portálů, kteří chtějí hrát na jistotu a chtějí hrát ústřední prvek důvěryhodnosti s naším systémem pro správu souhlasu. Protože je jedno, zda se jedná o internetový obchod nebo zpravodajský portál.

  • Důvěra je vždy základem ekonomického úspěchu. Dokazují to i studie na internetu. A to, co platí pro internetové obchody, je pro vydavatele vždy otázkou vážnosti. Pokud čtenář udělí váš souhlas, můžete data legálně ukládat a vyhodnocovat. Ve výsledku tyto informace poskytují prognostickou přidanou hodnotu. Jak se uživatelé dostanou na váš web? Co se čte, které články jsou sdíleny? To je naše poslání, které pro vás také realizujeme. Technicky a právně aktuální.

consentmanager samozřejmě pracuje také s…

  • GDPR a CCPA

    Kromě GDPR je od ledna 2020 v platnosti také CCPA . Kalifornský zákon o ochraně osobních údajů spotřebitelů je zákon o ochraně údajů amerického státu Kalifornie, který má podobný obsah jako GDPR. Pokud cílíte na zákazníky v Kalifornii , je důležité zajistit, aby byly vaše webové stránky v souladu se zákonem CCPA.

  • Co znamená GDPR pro používání cookies?

    Podle GDPR potřebuje každý web banner cookie. Uživatel musí mít možnost se sám rozhodnout, které cookies povolí – nelze proto předem nastavovat žádné zaškrtnutí . Proužek cookie se musí objevit okamžitě, ale nesmí zakrývat otisk. GDPR navíc vyžaduje, aby byl pojmenován právní základ pro používání cookies .

  • Hledáte alternativu Quantcast? Naše nabídka pro Vás:

    S Consentmanager’s Cookie-Robot jako alternativou Quantcast si můžete být jisti, že na vašem webu jsou pouze soubory cookie vyhovující GDPR. Pořiďte si tento šikovný nástroj pro svůj web ještě dnes a nechte jej ovládat všechny soubory cookie.

Často kladené otázky

Nejste si jisti, zda potřebujete CMP?

Abychom vám pomohli s věcmi, jako je GDPR, CMP a souhlas, sepsali jsme zde nejčastější dotazy.

Consentmanager je alternativou Quantcast. Consentmanager striktně dodržuje požadavky GDPR.

Od května 2018 se tato směrnice vztahuje na všechny provozovatele webových stránek v Evropské unii a na webové stránky
nabízející služby nebo zboží v Evropské unii.

Robot cookie Consentmanager každý den kontroluje, zda na vašem webu nejsou nové soubory cookie, a upozorní vás
zda jsou všechny soubory cookie v souladu s GDPR.

Cookies jsou malé soubory dat, které se ukládají v prohlížeči za účelem zpříjemnění surfování. Vzhledem k tomu, že určité soubory cookie lze také použít ke čtení osobních údajů, uživatelé musí dát svůj souhlas.

Upozorňujeme, že nemůžeme poskytovat právní poradenství. Některé body tohoto FAQ se také mohou v průběhu času měnit nebo být soudy vykládány odlišně. Proto se vždy poraďte se svým právníkem!