znalost

kategorie : Že jo

Vzhledem k tomu, že v roce 2018 vstoupilo v platnost obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) a také s připravovaným nařízením o ochraně osobních údajů E-Privacy, jsou poskytovatelé webových stránek povinni získat souhlas návštěvníka : Teprve poté mohou být nastaveny soubory cookie, které mimo jiné sledovat chování uživatele při surfování a analyzovat. Uživatelé … Continue Reading

kategorie : Nový

Spousta nových pluginů Abychom zjednodušili integraci kódu správce souhlasu do vašeho webu, vytvořili jsme mnoho nových pluginů. Jednoduše nainstalujte příslušný plugin do vašeho CMS nebo systému obchodu, přidejte CMP ID ze svého účtu a plugin se postará o zbytek za vás. Nové pluginy jsou dostupné pro mnoho systémů – včetně nejpoužívanějších CMS a systémů obchodů. … Continue Reading

kategorie : Nový

Nový vizuální editor S nejnovější aktualizací jsme se zabývali zejména tématem designu a designových úprav. Editor témat byl zcela obnoven: Místo pouhého zobrazení náhledu jako dříve lze nyní návrh upravit přímo v náhledu. Stačí kliknout například na nadpis a zobrazí se nastavení nadpisu. Klikněte na tlačítko a zobrazí se nastavení tlačítek. Díky tomu bude v … Continue Reading

kategorie : videa

Webinář 2. června 2021 GDPR tvoří právní základ pro správu souhlasů. Souhlas se sledováním, zejména prostřednictvím souborů cookie, se stal standardním, ale: Jaké možnosti návrhu existují při implementaci souhlasu při dodržování ochrany údajů? Jaký je stav orgánů pro ochranu údajů v těchto otázkách? Kde jsou limity a kde je třeba si dát do budoucna pozor? … Continue Reading

kategorie : videa

Webinář 1. června 2021 Během dvou let se svět online marketérů a datových analytiků obrátil vzhůru nohama. GDPR a národní telekomunikační zákony se směrnicí o ePrivacy rozdaly karty novým způsobem – a způsobily tak velkou nejistotu v oboru. Odpovědi najdete ve webináři o tom, jak vyřešit sledování webu tak, aby bylo zajištěno i do budoucna. … Continue Reading

kategorie : Nový

Vylepšené hlášení Tento měsíc jsme se zaměřili především na CMP report a zavedli jsme mnoho malých změn, které usnadňují každodenní práci s reporty. To zahrnuje mimo jiné vícenásobný výběr pro filtry, více možností exportu, lepší přehled a vysvětlení sloupců a vylepšený způsob počítání přijetí, odmítnutí a uživatelsky definovaný výběr. Navíc jsme přidali různé drobné designové … Continue Reading

kategorie : Nový

Zpráva o optimalizaci Mnoho zákazníků, kteří používají naši vestavěnou optimalizaci a A/B testování, žádalo o lepší pochopení toho, co systém vlastně dělá. Rádi jsme vyhověli a vykouzlili jsme nový malý přehled optimalizace. Zde získáte další informace o tom, jak si jednotlivé návrhy vedou, jaké závěry systém vyvodil a jak se změnilo vaše přijetí nebo míra … Continue Reading

kategorie : Že jo

Používání Google Analytics podléhá určitým požadavkům podle GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Ochrana dat a Google Analytics jsou již dlouho v konfliktu. Nejpozději od rozsudku Evropského soudního dvora o sledování byla poskytnuta možnost přihlášení ke službě Google Analytics. V této souvislosti je důležitá otázka zpracování souborů cookie Google Analytics. Pro právně bezpečnou integraci … Continue Reading

kategorie : Že jo

Nejpozději od doby, kdy vstoupilo v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), musíte jako provozovatel nesoukromého webu dodržovat důležité aspekty ochrany údajů. Otázka, jak se vypořádat s cookies, byla zpočátku kontroverzní. Evropský soudní dvůr (ESD) svým rozsudkem (1. října 2019) přijal konkrétní ustanovení týkající se souborů cookie s ohledem na souhlas se zpracováním. … Continue Reading

kategorie : videa

Webinář 26. března 2021 Správa souhlasu pro vydavatele a obchodníky Na tomto webovém semináři se dozvíte: Nastavte správně IAB TCF ve správci souhlasu Optimalizujte míru přijetí Právní aspekty správce souhlasu a Google Ad Manager/AdSense Dokumenty k webináři jsou ke stažení zde jako PDF .