Že jo

Nové zákony USA na ochranu soukromí vstoupí v platnost v roce 2024: Aktualizujte svá nastavení ochrany osobních údajů specifická pro USA


Nové předpisy USA 2024

Ve Spojených státech vstoupí nové zákony na ochranu údajů v platnost v druhé polovině roku 2024 – na Floridě, Texasu, Oregonu a Montaně . Společnosti, které působí v těchto státech nebo mají v těchto státech zákazníky, musí přezkoumat své postupy ochrany údajů, aby zajistily soulad s novými zákony na ochranu údajů.

Abychom vám tento proces usnadnili, v tomto článku nejprve vysvětlíme, kde na vašem řídicím panelu můžete najít specifická nastavení ochrany údajů pro USA pro zákony, které již vstoupily v platnost v amerických státech Colorado, Utah, Connecticut, Kalifornie. ve Virginii a Washingtonu . Ve druhé části se podíváme na nové zákony o ochraně osobních údajů, které vstoupí v platnost v budoucnu, a na klíčové požadavky, které s sebou nesou.

Jak najít nastavení ochrany dat v USA na hlavním panelu CMP consentmanager

Chcete-li přizpůsobit nastavení svého webu zákonům o ochraně osobních údajů USA, postupujte podle těchto jednoduchých kroků:

  1. Přihlaste se do svého řídicího panelu CMP na https://app. consentmanager .net .
  2. Přejděte do sekce „CMP“ a vyberte „Právní“.
  3. Přejděte dolů a vyhledejte sekci Nastavení ochrany osobních údajů v USA, kde najdete konfigurace pro následující:
  • Kalifornský zákon o ochraně soukromí spotřebitelů (CCPA)
  • Colorado Privacy Act (CPA)
  • Connecticutský zákon o ochraně osobních údajů (CAPDP)
  • Florida Digital List of Rights (FDBR)
  • Montana Consumer Data Privacy Act (MTCDPA)
  • Oregonský zákon o ochraně osobních údajů spotřebitelů (OCDPA)
  • Texas Data Privacy and Security Act (TDPSA)
  • Utah Consumer Privacy Act (UCPA)
  • Virginský zákon o ochraně spotřebitelských údajů (VCDPA)
  • Washington My Health My Data Act (WADA)

Je to tak snadné! Nyní jednoduše klikněte na zákon USA, který chcete aktivovat.

Pokročilé možnosti s logikou vrstvy pro váš banner cookie

Kromě souladu s předpisy USA vám náš řídicí panel CMP nabízí také pokročilé možnosti. Zde přichází na scénu Layer Logic, která určuje, jak se váš banner zobrazí každému návštěvníkovi, když poprvé navštíví váš web.

Zde je pět možností Layer Logic, které si můžete vybrat z řídicího panelu:

  1. Požádat o přihlášení (zobrazit upozornění): Toto nastavení aktivně žádá návštěvníky, aby dali svůj souhlas před použitím nepodstatných souborů cookie.
  2. Povolit přihlášení (bez upozornění): To znamená, že i když uživatelé mají možnost odhlásit se z nepodstatných souborů cookie, nebudou při první návštěvě webové stránky upozorněni na tuto možnost vyskakovacím oknem nebo bannerem.
  3. Požádat o odhlášení (zobrazit upozornění): Tato možnost informuje návštěvníka o používání cookies a nabízí mu možnost je odmítnout.
  4. Povolit odhlášení (bez upozornění): Přestože uživatelé mají možnost odmítnout nepodstatné soubory cookie, nejsou o této možnosti výslovně informováni prostřednictvím proaktivního vyskakovacího okna nebo banneru při první návštěvě webové stránky.
  5. Nepovolovat přihlášení nebo odhlášení: Upozorňujeme, že se zde nezobrazuje žádný banner. To se obvykle používá pro webové stránky, které používají pouze nezbytné soubory cookie, které jsou nutné pro fungování webové stránky.
Řídicí panel consentmanager Layer Logic

Jaké jsou výhody Layer Logic pro vaši společnost?

Každý stát USA má své vlastní specifické požadavky, některé přísnější než jiné a které se mohou jeden od druhého lišit. Díky tomu je o to důležitější, že máte možnost přizpůsobit logiku vrstev tak, aby splňovala jak konkrétní právní požadavky vaší společnosti, tak obchodní preference. V souladu s předpisy o ochraně osobních údajů můžete také provádět A/B testování, abyste určili nejúčinnější nastavení, která budou akceptována různými publiky v USA. Chytrou správou těchto nastavení můžete zlepšit své strategie shromažďování souhlasu a v konečném důsledku maximalizovat míru souhlasu.

Zákony USA na ochranu soukromí, které vstoupí v platnost v roce 2024

Následující zákony na ochranu údajů vstoupí v platnost v roce 2024. Pokud vaše společnost působí v jednom z uvedených států nebo se tam nacházejí vaši zákazníci, měli byste být připraveni na další požadavky na ochranu údajů:

Florida Digital List of Rights (FDBR) – platná od 1. července 2024

Florida Digital Bill of Rights (FDBR) byla podepsána 6. června 2023 a vstoupí v platnost 1. července 2024. Zákon se vztahuje především na velké společnosti s hrubým ročním obratem vyšším než 1 miliarda USD, přičemž určité limity platí pro společnosti, které se intenzivně zabývají digitální reklamou nebo provozují velké digitální platformy. FDBR poskytuje rozsáhlá opt-out práva pro shromažďování dat prostřednictvím technologií rozpoznávání hlasu a obličeje, stanovuje přísné limity pro shromažďování dat sledování bez aktivního souhlasu uživatele a vyžaduje jasná upozornění na prodej citlivých a biometrických dat . Zákon navíc stanoví zvláštní ochranu údajů o dětech a až na výjimky zakazuje úřadům moderovat obsah sociálních sítí.

Texas Data Privacy and Security Act (TDPSA) – platný od 1. července 2024

TDPSA zavádí podobné rámce jako GDPR pro společnosti působící v Texasu nebo poskytující služby obyvatelům Texasu. Zákon vyžaduje jasná oznámení o ochraně údajů a posouzení dopadu na ochranu údajů pro vysoce rizikové činnosti zpracování . Spotřebitelům jsou také udělena silná práva, jako například: B. právo na informace, opravu a výmaz vašich údajů, jakož i právo vznést námitku proti přenosu údajů a cílené reklamě. TDPSA zejména předepisuje přísná pravidla pro nakládání s anonymizovanými a pseudonymizovanými údaji, aby bylo zajištěno, že i s informacemi, které nelze přímo identifikovat, bude nakládáno opatrně. Za vymáhání zákona je výhradně odpovědný generální prokurátor státu Texas.

Oregonský zákon o ochraně osobních údajů spotřebitelů (OCDPA) – platný od 1. července 2024

OCDPA se vztahuje na společnosti působící v Oregonu nebo obchodující s obyvateli Oregonu. Zákon se vztahuje i na neziskové organizace a stanovuje určité limity pro správce údajů a zpracovatele údajů. Zdůrazňuje potřebu komplexních oznámení o ochraně osobních údajů a hodnocení rizik pro činnosti, které představují podstatnou hrozbu pro soukromí spotřebitelů. OCDPA dává spotřebitelům právo na přístup k jejich informacím, jejich opravu a mazání a právo odmítnout prodej osobních údajů a cílenou reklamu. Ke zpracování citlivých údajů je nutný výslovný souhlas . Kromě toho jsou anonymizované údaje vyňaty z ochrany osobních údajů podle tohoto zákona. Prosazováním se zabývá generální prokurátor státu Oregon, který může za porušení ukládat občanskoprávní sankce.

Montana Consumer Data Privacy Act (MTCDPA) – platný od 1. října 2024

MTCDPA se vztahuje na společnosti, které obchodují s obyvateli státu Montana nebo podnikají v Montaně. MTCDPA stanoví prahové hodnoty na základě množství zpracovávaných osobních údajů a příjmů generovaných prodejem těchto údajů. Zákon poskytuje spotřebitelům právo na přístup, úpravu a vymazání jejich údajů, jakož i právo odmítnout prodej nebo použití jejich údajů pro profilování a cílenou reklamu. Správci údajů jsou povinni omezit shromažďování údajů, zabezpečit shromážděné údaje a zároveň zajistit transparentnost svých postupů ochrany údajů. Zpracovatelé údajů mají za úkol podporovat správce údajů při plnění těchto požadavků.

Každý z těchto zákonů přinutí společnosti, aby přezkoumaly a případně upravily své současné postupy ochrany osobních údajů. Jak se blíží příslušné termíny, mohou uživatelé consentmanager kdykoli přistupovat ke svým řídicím panelům a aktivovat dodržování následujících zákonů.

Zaregistrujte svůj web hned teď a buďte připraveni, až vstoupí v platnost nové zákony na ochranu údajů.


více komentářů

EDPB opinion on pay or consent model
Nový, Že jo

Nedávné rozhodnutí EDPB o modelech „Souhlas nebo platba“ pro online platformy

Regulační orgány Nizozemska, Norska a Německa (Hamburk) požádaly Evropský výbor pro ochranu údajů ( EDPB ) o stanovisko, zda velké online platformy mohou používat modely „souhlas nebo zaplať“ pro behaviorální reklamu založenou na platném a dobrovolném základě. souhlas uživatele. Pozadím bylo zavedení modelu předplatného ze strany společnosti Meta v říjnu 2023, ve kterém mají uživatelé […]
Nový, Všeobecné

consentmanager Tool Spotlight: Možnosti integrace v řídicím panelu CMP

V tomto měsíci Tool Spotlight se blíže podíváme na integrační funkce , které najdete na řídicím panelu CMP consentmanager . Ty jsou výsledkem rozšířené vývojové práce mezi consentmanager a odpovídajícími nástroji, což znamená, že můžeme našim uživatelům nabídnout možnost aktivovat integraci jednoduchým kliknutím přímo v jejich CMP dashboardu. Nejnovější možnosti zahrnují integraci Google Consent Mode […]