Nový, Všeobecné

consentmanager Tool Spotlight: Možnosti integrace v řídicím panelu CMP


V tomto měsíci Tool Spotlight se blíže podíváme na integrační funkce , které najdete na řídicím panelu CMP consentmanager . Ty jsou výsledkem rozšířené vývojové práce mezi consentmanager a odpovídajícími nástroji, což znamená, že můžeme našim uživatelům nabídnout možnost aktivovat integraci jednoduchým kliknutím přímo v jejich CMP dashboardu.

Nejnovější možnosti zahrnují integraci Google Consent Mode v2, novou možnost Transparency Layer pro zákon o digitálních službách a další možnosti integrace, jako je IAB TCF 2.2. Naše platforma však podporuje různé nástroje a platformy, které nejsou v tomto příspěvku zmíněny. Chcete-li zobrazit všechny podporované nástroje a platformy, klikněte na tento odkaz:
Platformy a nástroje podporované consentmanager

→ Podrobné pokyny pro integraci consentmanager s různými systémy pro správu obsahu (CMS), platformami elektronického obchodování, softwarem pro správu značek a integrací aplikací naleznete zde:
Integrace přes CMS nebo shop systém
Integrace pomocí softwaru pro správu značek
Integrace do vaší aplikace

Představíme vám také pokročilé možnosti přizpůsobení, které vám umožní upřesnit nastavení ochrany osobních údajů pro váš web.

Kde najdete oblast integrace

Chcete-li se dostat do oblasti integrace, nejprve přejděte na řídicí panel CMP. Po přihlášení ke svému účtu přejděte do nabídky ‚CMP‘, která se nachází na levé straně vašeho řídicího panelu. Odtud vyberte „Integrace“ a najdete úplný seznam konfigurovatelných možností.

Nabízíme následující integrace s různými nástroji pro Consent Mode :

  • Adobe
  • etracker
  • Facebook Meta
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • Google Limited Ads
  • Sledování hubpotů
  • Sledování Matomo
  • Piwik sledování
  • Sledování klavíru
  • Souhlas se Shopify

Jedním kliknutím aktivujete konfiguraci tak, aby každý nástroj zpracovával uživatelská data podle preferencí, které návštěvníci vašeho webu uvedli prostřednictvím vašeho banneru nebo upozornění na soubory cookie. Tím zajistíte, že váš web bude spravovat a upravovat funkce služeb třetích stran tak, aby odpovídaly konkrétním preferencím souhlasu vašich uživatelů.

Integrace s IAB TCF v2.2

Pro vydavatele a inzerenty v Evropské unii (EU) a na celém světě je Transparency and Consent Framework (TCF) organizace Interactive Advertising Bureau (IAB) důležitým rámcem pro efektivní umísťování personalizované reklamy v souladu se souhlasem uživatele, a tím zabezpečení jejich zdrojů. příjem. Rámec je průběžně aktualizován řídící skupinou Transparency & Consent Framework (TCF). Nejdůležitější změny můžete sledovat zde .

S naší platformou pro správu souhlasu (CMP) můžete aktivovat nejnovější verzi IAB TCF 2.2 jediným kliknutím v sekci integrace našeho řídicího panelu. Uživatelé consentmanager si navíc mohou vybrat podporu pro rámec IAB TCF pro různé regiony, včetně evropského regionu, kanadské verze, americké národní verze ochrany soukromí a verze Global Privacy Platform (GPP) pro Kalifornie, Colorado a Connecticut. Virginia a IAB Limited Service Provider Agreement (LSPA).

Více integrací

Abychom splnili požadavky zákona o digitálních službách (DSA), o kterém se můžete dozvědět více zde , naše CMP nyní nabízí transparentní vrstvu DSA , kterou můžete aktivovat ze svého řídicího panelu.

Další další integrací, která je důležitá v prostředí digitální reklamy, je možnost aktivovat AdChoices . Ikona AdChoices je součástí samoregulačního programu, jehož cílem je poskytnout uživatelům lepší pochopení a kontrolu nad reklamou přizpůsobenou jejich online chování. Kliknutím na ikonu je uživateli vysvětleno, proč se mu zobrazuje konkrétní reklama, a poté má možnost tuto cílenou reklamu odhlásit. Tento program iniciovala Digital Advertising Alliance (DAA) především v USA a Kanadě. V Evropě existují podobné iniciativy jako součást European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA).

Naše rozsáhlé možnosti integrace zajišťují, že vaše webové stránky nebo aplikace splňují nejvyšší standardy ochrany dat. Zaregistrujte se nyní zdarma a zkontrolujte soubory cookie na svých webových stránkách pomocí našeho prohledávače souborů cookie !


více komentářů

EDPB opinion on pay or consent model
Nový, Že jo

Nedávné rozhodnutí EDPB o modelech „Souhlas nebo platba“ pro online platformy

Regulační orgány Nizozemska, Norska a Německa (Hamburk) požádaly Evropský výbor pro ochranu údajů ( EDPB ) o stanovisko, zda velké online platformy mohou používat modely „souhlas nebo zaplať“ pro behaviorální reklamu založenou na platném a dobrovolném základě. souhlas uživatele. Pozadím bylo zavedení modelu předplatného ze strany společnosti Meta v říjnu 2023, ve kterém mají uživatelé […]
New regulations US 2024
Že jo

Nové zákony USA na ochranu soukromí vstoupí v platnost v roce 2024: Aktualizujte svá nastavení ochrany osobních údajů specifická pro USA

Ve Spojených státech vstoupí nové zákony na ochranu údajů v platnost v druhé polovině roku 2024 – na Floridě, Texasu, Oregonu a Montaně . Společnosti, které působí v těchto státech nebo mají v těchto státech zákazníky, musí přezkoumat své postupy ochrany údajů, aby zajistily soulad s novými zákony na ochranu údajů. Abychom vám tento proces […]