videa

Webinář: Žádné soubory cookie = ztráty příjmů?


Online svět čeká velké změny, zejména pro vydavatele a inzerenty. 11. března jsme spolu s Refinery89.com uspořádali webový seminář „Žádné soubory cookie = ztráty na tržbách“, abychom se podívali do budoucnosti.

Webinář probíhal v angličtině.

Diskutovalo se o následujících tématech:

  • Nové předpisy na ochranu dat (DSA, DMA): Vydavatelé se musí přizpůsobit novým předpisům při nakládání s daty a soubory cookie.
  • Žádné používání cookies – rovná se ztráta příjmu? Přímá souvislost mezi odstraněním souborů cookie a ztrátou příjmů.
  • Řešení bezpečná pro soubory cookie: Oba řečníci představili inovativní přístupy, jako je Contextual+ a techniky návrhu obsahu, které mohou pomoci vydavatelům a inzerentům ve světě bez souborů cookie.

přehled

Webinář poskytl cenné informace o tom, jak se mohou vydavatelé a inzerenti připravit na nová nařízení o ochraně údajů a jaká existují řešení bezpečná pro soubory cookie.

PDF pro webinář lze nalézt zde ke stažení .


více komentářů

Všeobecné

Newsletter 09/2024

Nové funkce: Nástroj Data Subject Rights (DSR). GDPR stanoví, že dotčení (jako jsou návštěvníci webových stránek, zákazníci nebo jiné osoby, jejichž údaje jsou zpracovávány) mají určitá práva. To zahrnuje zejména možnost dotazovat se na svá práva a dostávat informace o zpracovávaných údajích. Mezi práva patří mimo jiné: Náš nový nástroj DSR vám nyní umožňuje poskytnout […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nový

consentmanager dosáhl zlatého statusu jako partner Google CMP

consentmanager byl certifikován jako Gold Tier CMP Partner v partnerském programu Google Consent Management Platform (CMP). Tento status nám byl udělen na základě následujících kritérií: Nejnovější vývoj v partnerském programu Google CMP přináší našim zákazníkům významné výhody. Nyní můžete svůj banner souhlasu integrovat se službami Google Ads, Google Analytics a Správce značek Google přímo z […]